zaterdag 9 september 2023

Herfstkleuren en strakke lijnen met Herfstwensen!


Alhoewel je het niet zou zeggen, met deze temperaturen, is het inmiddels herfst! Het jaargetijde van de mooie kleuren! 


En dat dan gecombineerd met koper of goud.... Zo mooi!


Door deze prachtige kleurenchallenge van Color Throwdown moest ik natuurlijk meteen aan het herstige thema denken!


Ik begon met de achtergrond. Daarin komen alle challenge kleuren terug!  Poppy Parade, Pumpkin Pie en Chery Cobbler!

Ik bracht het aan op dit prachtige papier met goudprint. Met Blending Brushes kun je de kleuren mooi in elkaar over laten lopen. En als je vervolgens even met een schoon doekje over het paneel veegt haal je alle inktrestjes van de gouden onderdelen af. Daar hecht de inkt immers niet goed op! Je papier is dan klaar! Soms is het zo simpel he!



Wat een prachtig effect nietwaar? Het gebruikte papier komt uit die pak Natuurlijk Verguld/Naturally Gilded Specialty DSP. Ik koos hiervan de gouden print! Dit papier is mooi stevig en voor allerlei items te gebruiken. Het is niet in de catalogi te vinden, want het is een Online Only artikel!


Daarna werkte ik verder aan de "blikvanger"van de kaart!


Het prachtige blad en de tekst komen uit de set Herfstwensen, met de bijpassende Autumn Leaves Dies!

Omdat deze set zich ook geweldig leent voor spectaculaire stempeltechnieken staat er op 30 september een Masterclass gepland, vol artistieke Tips & Tricks die je nergens anders zult tegen komen! Alle info is te vinden in de AGENDA! Er zijn op dit moment nog enkele plekjes vrij!


Het blad werd driekleurig afgedrukt, met uiteraard de zelfde kleuren als ik voor de achtergrond had gebruikt. Daarna stanste ik het blad uit.

De nerven stanste ik deze keer los uit uit Gold Foil Sheet. Deze plakte ik vervolgens op het blad. Als laatste kleedde ik het een beetje aan met een strikje gemaakt met Twine.


Het blad plakte ik over een rechthoekig paneel met afgeronde hoeken, dat ik stanste met de Nested Essentials Dies. Op de rechthoek stempelde ik ook de tekst.

Je herkent er duidelijk deze schets van Freshly Made Sketches in! Ik vind het weer een heel mooie schets!


Door de kleuren is het een warme kaart geworden, eel geschikt voor iemand in moeilijk omstandigheden. Een kaart kan dan echt als een warme knuffel aanvoelen. Ik moedig mensen dan ook altijd graag aan om ook deze kaarten te maken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Herfstwensen
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Thick Very Vanilla, Cherry Cobbler
             DSP: Naturally Gilded/Natuurlijk Verguld Specialty DSP (Online Only)
             Gold Foil Sheet
Inkt: Poppy Parade, Pumpkin Pie, Cherry Cobbler
Dies: Autumn Leaves Dies, Nested Essentials Dies
Embellishments:BakersTwine EssentialsPack, Neutrals Adhesive Backed Sequins
Tools: Stampin'Cut& Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 11 september 19.00 uur
Maandag 18 september 19.00 uur


Kadootje als dank!
In september krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode FKCMRTCP
gratis een pakje Oval Embellishments twv 9,25

Lees >hier< al het  Kijkkast-Septembernieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

En... vanaf 6 september nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.





































 

4 opmerkingen :

  1. Gorgeous ink blended paper!! So happy you joined us at CTD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is stunning! The colorful background with the gold accents are so beautiful! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Delightful fall design with beautiful rich colors! Thanks so much for joining us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the beautifully-colored paper you created. It's gorgeous behind that leaf and sentiment panel! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!