zondag 24 september 2023

Bonte fleurigheid in drie patchwork-kaarten

Vandaag laat ik weer eens een set kaarten zien!


Een lekker fleurig, bont en kleurrijk stapeltje is het geworden!


Kleurtjes waar ik blij van wordt!


Ik maakte ze in drie etappes. Elke avond een stukje, en dat drie keer achter elkaar!
Een echt "tussen-de-bedrijven-door"-project!


Tijdens de eerste avond, een klets en knutselavond met teamgenootjes,  maakte ik de achtergrond. We doen tijdens die avonden af en toe wel eens een verrassingsproject, dus een project waar van je van te voren niet precies weet wat het gaat worden!

Je hoort alleen welke materialen je van te voren moet klaar zoeken zonder dat je weet waarvoor! En op de avond zelf komt er dan vanzelf iets uit voort!  Altijd leuk!

En heel gezellig want we praten natuurlijk meteen even lekker bij!


Ik koos drie bij elkaar passende printjes uit het grote pak Delightfully Eclectic DSP! Dit is zulk heerlijk vrolijk papier, met heel uiteenlopende designs, die onderling dan weer naar hartenlust met elkaar te combineren zijn!


Mocht je trouwens ook willen weten hoe je dit soort achtergronden maakt, een soort patchwork met papier, dan kun je >>>  hier <<< een tutorial bekijken die ik een paar jaar geleden maakte!

Maar inmiddels zijn er op mijn blog al veel meer versies en varianten voorbij gekomen! Door in het zoekvakje "patchwork"in te voeren komen ze vanzelf voorbij!


Daarna kon ik naar eigen idee de kaarten verder aankleden. Gezien de fleurige papiertjes die ik had gebruikt wilde ik er ook iets lekker bonts bovenop maken! Dat werden deze uitgestanste bloemen, in kleurtjes die ook in het DSP voorkomen! Tijdens de tweede avond had ik net even een momentje om er een heleboel uit te stansen!


Met deze supergeweldig leuke Paper Florist Dies kun je werkelijk de leukste bloemen maken! En zo makkelijk!

Deze stansset is een van de losse stanssets uit de jaarcatalogus. En met "losse"bedoel ik dat de set niet speciaal bij een bepaalde stempelset bedacht of ontworpen is, maar dat je het als een basic mag beschouwen, die je met allerlei items kunt combineren! En deze basis-stanssets zijn enorm de moeite waard! Ik zou dus zeker aanraden deze pagina's in de jaarcatalogus nog eens goed te bekijken!


Op de derde avond maakte ik de kaarten af! 

Om de bloemen wat meer basis te geven plaatste ik ze op een dubbele banner. Hier op, omheen en  boven kwamen de bloemen. Ook voegde ik hier de tekstjes toe. De tekst komt uit de set Gorgeously Made. Ik koos bewust voor het simpele woord Hello zodat ik ze voor allerlei gelegenheden kon gebruiken. Inmiddels zijn er al twee van de drie de deur uit ;o)


De banners stanste ik overigens met de Nested Essentials Dies. Dit is inmiddels een set geworden die dagelijks op mijn stempeltafel te vinden is! Ook zo'n mooie basis stansset uit de jaarcatalogus!


Elke kaart werd net een klein beetje anders, alhoewel ik natuurlijk steeds de zelfde items en werkwijze gebruikt heb! De vlakverdeling is natuurlijk elke keer anders, en dat ziet er direct anders uit!


Deze keer dus meer stansen dan stempelen, en lekker veel spelen met verschillende printjes en designs. Heerlijk om zo te schuiven, combineren en plakken! Heel erg leuk om te maken, en leuk om te versturen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Gorgeously Made (tekst)
Papier: Cardstock: Garden Green, Calypso Coral, Crushed Curry, Night of Navy, Basic White
             DSP: Delightfully Eclectic DSP
Inkt: Garden Green
Dies: Paper Florist Dies, Nested Essentials Dies
Embellishments: Festive Pearls, Iredescent Pastel Gems
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool, Paper Snips.

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 25 september 19.00 uur
Maandag 2 oktober 19.00 uur


Kadootje als dank!
In september krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode FKCMRTCP
gratis een pakje Oval Embellishments twv 9,25

Lees >hier< al het  Kijkkast-Septembernieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

En... vanaf 6 september nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!