vrijdag 1 september 2023

Het Kijkkast nieuws van September!!

 En dan is het alweer september! De maand van nazomeren, de eerste herfstvoortekenen, de laatste mooie zonnige dagen, en langzamerhand ook terug naar binnen, letterlijk en figuurlijk, met iets kortere avonden, weer een vestje aan maar nog even vasthouden aan de laatste zonnestralen!

Tegelijkertijd krijg je zodra de "r" weer in de maand is altijd weer zin in de gezelligheid van de herfst en winter! En natuurlijk de kerst! Kortom, een echte "er-tussen-in"-maand waarin op stempelgebied weer volop staat te gebeuren!

Nieuwe Mini Catalogus!

Als eerste is er natuurlijk de komst van de nieuwe september -december minicatalogus die volgende week, op 6 september, van start gaat. Dan kan ik ook online de inhoud van deze catalogus laten zien! Net als vele collega's vind ik de inhoud er van GEWELDIG en veelzijdiger dan ooit tevoren, aangezien er qua stijlen voor ieder wat wils te vinden is, en er bijvoorbeeld ook diverse items instaan die niet specifiek herfst- of winter gerelaterd zijn maar eigenlijk het jaar rond geweldig zijn!

Ik heb deze Mini Catalogi natuurlijk voor al mijn klanten ingekocht, maar ook wat extra! Dus mocht je graag een papieren Mini Catalogus en/of jaarcatalogus willen hebben en nog geen vaste demo hebben waar je mee samenwerkt of bestelt, laat het mij dan gerust weten via een >EMAIL<, dan maken we dat in orde!

Nieuw Online Only Designpapier!

Naast het vele mooie papier dat in de Mini Catalogus te vinden is, komen er NOG maar liefst vijf pakken Designpapier bij! ONLINE ONLY! Deze zijn dus niet in een catalogus te vinden, alleen online, en vanaf 6 september!!

 Net als voor alle Online Only items geldt: op is op! En... er zitten hele gave bij! Plaatjes heb ik nog niet, maar wel hebben we een filmpje waarin je ze allemaal voorbij ziet komen!



Er zijn trouwens nog veel meer mooie items te vinden in onze Online Only afdeling! Je kunt ze HIER allemaal vinden! Vanaf 6 september zul je hier ook de nieuwe DSP pakken vinden!

Deelpakketten!

Vind jij het heelll lastig om te kiezen en zou je het liefst alles wel willen? 
Vind jij een heel pakket DSP of rol lint wat te veel? 
Dan is een Deelpakket voor jou een ideale optie! 
In het Kijkkast NAJAARS-DEELPAKKET kun je van alle nieuwe DSP soorten, Specialty Papers, Lintjes en de meeste embellishments  die in de September-December Mini Catalogus staan, een deel krijgen! 
Daarmee zog je er voor je een overzichtelijke collectie hebt die je ook makkelijk op zult kunnen maken, je hebt daardoor lekker veel variatie doordat je met anderen deelt, en je betaalt uiteraard  ook slechts een evenredig deel van het totale bedrag. Daarbij zijn bovendien enkele items gratis voor jou als deelnemer van dit Deelpakket-idee! Dat is een kadootje van de Kijkkast!
Zo heb je toch van alles wat, weet je dat je het makkelijk op zult gebruiken en past het makkelijker binnen jouw budget.
En ja.....Ook de nieuwe DSP pakketten die per 6 september als Online Only items beschikbaar komen maken deel uit van het Kijkkast Najaars-Deelpakket! Supercompleet dus!

Deze pakketten zal ik bestellen op 11 september en 16 oktober. Meld je dus tijdig aan!
Alle info over de inhoud, gratis items en de prijs van dit pakket vind je >>>HIER<<<


Workshopnieuws en andere activiteiten!

De workshopagenda is bijgewerkt, de eerste nieuwe Stempelmomentjes zijn inmiddels al weer geweest maar er zijn er nog diverse gepland, ook in september! Kijk dus snel HIER en reserveer je plekje(s) als je ook mee wilt doen met de altijd supergezellige EN unieke Kijkkast workshops! Vol is vol!

Na een kleine pauze heb ik ook nog ander leuk nieuws...... er komen namelijk weer Kijkkast Lives aan! Nog niet elke week waarschijnlijk, maar waar mogelijk plan ik graag weer een Live in. Ik heb het gemist en krijg vaak te horen dat dat ook voor jullie geldt!

De komende week komen er ook thema workshops, een paar Masterclasses en wie weet wat nog meer bij. Blijf dus met regelmaat de agenda checken!

Kadootje van de maand!

Ook deze maand heb ik weer een leuk kadootje uitgekozen voor mijn bestellende klanten!

Bij een bestelling vanaf 92,50 in september krijg je gratis een pakje Ovalen Embellishments, twv 9,25! Gebruik altijd de hostcode als je hiervoor in aanmerking wilt komen, tenzij je bestelling boven de 200 euro is.

Via >>DEZE link<< kom je direct in mijn online winkel! 

Een heel groot dankjewel als je mij kiest als jouw demonstratrice! πŸ’“

Tenslotte...

Het is nog steeds heel onrustig en onzeker in onze familie, en we hebben nog grote zorgen. De mantelzorg voor mijn ouders is pittig. Dat zal voorlopig ook nog wel even zo blijven en dat doe ik natuurlijk met alle liefde. Het  vraagt echter wel veel tijd, en er zitten nu eenmaal nog steeds maar 24 uur in een dag....Dus ik werk momenteel ongeveer voor 80 procent door net wat minder (maar wel minstens zulke leuke!) workshops als gewoonlijk te geven en wat minder Lives te doen!! En daar geniet ik dan ook dubbelop van! Ideeen genoeg, zin genoeg, dus waar het kan blijf ik leuke dingen voor jullie plannen! Waaronder ook lekker veel blogposts hier op het Kijkkast Blog!

Wat ben ik toch ontzettend dankbaar dat ik mijn gevoel kwijt kan, en ontspanning vind, in deze heerlijke creatieve hobby: Stempelen!

Daarnaast speelt er natuurlijk ook heel veel in ons hele land. Vele mensen hebben het financieel zwaar, we merken het allemaal. Daarbij worden we ons allemaal steeds meer bewust van het belang van bewuste keuzes en duurzaamheid. Het begrip "goedkoop is duurkoop" is actueler dan ooit. Liever dus iets meer uitgeven en er lang plezier van hebben, dan eenmalige rommel kopen die je snel beu bent of gewoon niet goed of prettig blijkt te werken. Ook bij het stempelen geldt dat!

Bovendien is het belangrijk dat producten eerlijk en duurzaam geproduceerd worden en er niet ergens in de productieketen mensen misbruikt of onderbetaald worden. Daarom ben ik enorm dankbaar dat ik met een fijn, betrouwbaar en kwalitatief hoogstaand merk werk, met designs die vernieuwend en tegelijkertijd tijdloos zijn en alle ruimte geven tot eindeloos varieren en plezier! Niet voor niets bestaat Stampin'Up! dit jaar 35 jaar! 

En ook daarom laat ik graag zien waarom ik voor dit merk kies, en wat je met de producten kunt doen, zodat je goede keuzes kunt maken EN weet wat er mee kan! Zo heb je optimaal plezier van je gekozen stempelmaterialen!

En dan is het natuurlijk geweldig leuk om iemand een beetje "zon in de brievenbus" te bezorgen door een handgemaakte kaart te sturen! Dubbel plezier!

Daarnaast vind ik het heel belangrijk en zie ik het als mijn missie om zo veel mogelijk mensen te inspireren en enthousiasmeren zodat ze ook ervaren hoe fijn deze geweldige hobby is. Het is mijn passie, mijn hobby, mijn ontspanning,  een medium en middel voor leuke avonturen en vriendschappen en al dit leuks  gun ik iedereen! 

Mijn verdiensten als demo gebruik ik bovendien voor een groot deel om goed te doen voor mensen die het nodig hebben. Zo proberen we allemaal op onze manier iets bij te dragen om de wereld een stukje leuker en liefdevoller te maken. Ik hoop dan ook dat ik dit nog heel lang kan en mag doen!

Dat wilde ik toch even kwijt! πŸ’“

We maken er weer een fijne maand van, met een heerlijke nieuwe catalogus waaruit ik al het een en ander heb gepre-orderd, dus... de komende tijd zul je volop voorbeelden zien met deze items! Woohoo, ik heb er enorm veel zin in!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 4 september 19.00 uur
Woensdag 6 september 19.00 (extra bestelling ivm start  Sept-Dec Mini Catalogus!
Maandag 11 september 19.00 uur


Kadootje als dank!
In september krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode FKCMRTCP
gratis een pakje Oval Embellishments twv 9,25


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

En... vanaf 6 september nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!

Wil je meer weten over de catalogi, ga dan naar de Catalogus Info Pagina.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!