zondag 3 september 2023

Bonte Regenboogboom Kerstkaart met Merriest Trees

Na mijn uitbundige kaart van gisteren, was ik nog helemaal in de kleurtjesmood!

Het zonnige weer van vandaag draagt daar zeker aan bij!


En ook had ik zin om met een van mijn nieuwe sets aan de slag te gaan. Met name deze leuke set, uit de nieuwe Mini Catalogus die vanaf 6 september in zal gaan!

Maar daarover straks meer! 


Ik kwam namelijk deze leuke Regenboogkleurenchallenge tegen bij Global Designproject! Die kon ik niet laten liggen!


En zoals dat soms gaat in dat gekke brein van mij.... Ik besloot deze challenge te combineren met een ideetje wat ik al in mijn hoofd had!


Met de nieuwe set Merriest Trees kun je namelijk gave kerstbomen maken. Echt in alle stijlen en sferen. En de mogelijkheden zie je er niet meteen allemaal aan af, maar er zijn echt talloze geinige dingen mee mogelijk!

Dat komt door de combinatie van de stempels met de stansen!

Met de grote kerstboomstempel in de set, kun je namelijk door de gave stansen maar liefst vijf verschillende maten bomen maken, met die ene grote stempel! En er kan nog heel veel meer, maar daar kom ik in volgende posts zeker nog op terug!


In mijn hoofd zat namelijk het volgende idee: Als ik nou die boom in alle vijf de maten stempel en stans, kan ik ook van die bomen een grote lange  boom maken door de vijf bomen gedeeltelijk overlappend over elkaar te plakken! En dat heb ik gedaan! Dus, voila, daar is ie dan!

Uiteraard heeft mijn kaart de Slimline maat, anders zou het niet passen (al kun je natuurlijk ook minder boompjes stapelen en zo de maat aanpassen, maar ik wilde lekker over de top!)


Geinspireerd door die regenboogchallenge beloot ik om er dan meteen maar een lekker gekke bonte boel van te maken. De boomdelen plakte ik daarom niet keurig recht, maar een beetje schots en scheef op elkaar! 

En zo'n gave mand is natuurlijk "net echt"! Deze stans hoort ook bij de set, en zelfs het relief zit er na het stansen al in! Zo cool!


Ik stanste kerstornamenten in de regenboogkleuren en ook stanste ik een serie slingers uit, die ik in dit geval even simpel wit hield. Deze onderdelen verwerkte ik gelijkmatig over de hele boom.

Er tussen plakte ik wat Festive Pearls, zodat er toch net een subtiel glansje in kwam, maar dan zonder de regenboogkleuren te overstemmen.


Dat glansje komt ook weer terug in de ster die ik als piek toevoegde. Ook deze stans zit in de set, net als heel veel andere leuke onderdeeltjes! Zo maak je een boom in elke kleur, trend of stijl.

Je hoeft alleen maar een rondje tuincentrum (=Kerstshow, dus nog even wachten ;o)) te maken voor bergen inspiratie! 

Maar natuurlijk bieden tijdschriften, kranten en de zoekfunctie op je computer ook volop inspiratie, mocht je eerder aan de slag willen!


Onder de tekststrook kwam een zwierige strik, gemaakt met het prachtige zilveren lint dat samen met goudlint als Online Only item te vinden is. Ideaal want dit past overal bij!


 Wat subtiel inkt blenden en wat spettertjes maken de vrolijke sfeer compleet!

En natuurlijk heb ik al bergen inspiratie voor meer kaarten met deze set! Zo werkt dat nu eenmaal met inspiratie. Als je eenmaal bezig bent komen er vanzelf meer ideeen! Heerlijk!

Deze set is vanaf 6 september te bestellen, en natuurlijk zijn de stempels en stansen ook samen als voordeelpakket te bestellen, wat je tien procent korting oplevert!

Echt een leukerd deze set! Een plezier om mee te werken! Deze eerste kennismaking is me goed bevallen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Merriest Trees
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Poppy Parade, Pumpkin Pie, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Coastal Cabana, Starry Sky, Berry Burst, Crumb Cake
             Silver Foil Sheet
Inkt: Garden Green, Starry Sky, Dafodil Delight, Early Espresso
Dies: Merriest Trees Dies
Stampin'Write Marker Pumpkin Pie
Embellishments: Festive Pearls, Gold & Silver Trim Combo Pack ( Online Only)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 4 september 19.00 uur
Woensdag 6 september 19.00 (extra bestelling ivm start Mini Catalogus!)
Maandag 11 september 19.00 uur


Kadootje als dank!
In september krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode FKCMRTCP
gratis een pakje Oval Embellishments twv 9,25

Lees >hier< al het  Kijkkast-Septembernieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

En... vanaf 6 september nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.









Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!