donderdag 4 augustus 2022

Just for You, met Rings of Nature, en Rings of Love


Soms is een papiertje zo mooi, dat het eigenlijk niet veel meer nodig heeft! 

Dat had ik dus met dit prachtige vel vogeltjespapier, met het mooie watercoloreffect! De print, de kleuren, allemaal helemaal top!


Het vel komt uit dit prachtige pak papier, waar je natuurlijke prints vind, veelal met diezelfde fraaie watercolourlook! Dit is het Rings of Love Designer Series Paper.

Dit papier is een Sale-A-Brationkado, je kunt het zolang de voorraad nog strekt, en uiterlijk tot 31 augustus, gratis kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!


Het papier is heel geliefd en dat is niet voor niets! Het is zo fijn te gebruiken!

Het leuke is dat het ook is afgestemd op een product uit de Mini Catalogus, waardoor je een echte "perfect match"hebt! Dat werkt heerlijk en makkelijk!


Dit procut is dit pakket, de Ringed With Nature stempelset, met de bijpassende stansen en de Hybrid Embossingfolder! Het bijzondere aan deze embossingfolder is dat je de grote stans uit de set in de embossingfolder kunt doen, en zo in een keer kunt stansen EN embossen. Dat levert heel realistische boomschijven op!

Deze set is echt een favoriet van mij!! Deze is zo veelzijdig te combineren!

Binnenkort laat ik er een heel verrassende "out of the box" kaart mee zien! Dus wacht maar af!


Ik gebruikte er meteen een paar op mijn kaart!


Met andere stansen uit de set stanste ik wat takjes en blaadjes uit, en kleedde het daarmee een beetje extra aan! Het vogeltje knipte ik uit een stukje van het Designpapier. Deze vormt zo een leuk klein detail!


Tijdens het Open Huis in de Kijkkast VIP Lounge, die vorige maand plaatsvond, heb ik van vele kaarten, waaronder deze, het hele maakproces laten zien. Maar het was leuk om jullie ook even een van de maaksels te laten zien, die daar voorbij kwam! 

Vind jij deze combinatie van stempels en papier ook zo mooi?

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Ringed With Nature
Papier: Cardstock: Basic White, Crumb Cake, Soft Suede, Night of Navy
             DSP: Rings of Love DSP (SAB)
Inkt: Soft Suede, Parakeet Party, Evening Evergreen,
Dies: Tree Rings Dies, (Hybrid), Deckled Rectangles Dies
Embossingfolder: Tree Rings Hybrid Embossingfolder
Embellishments: Linen Thread, For Everything Fancy Sequins
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool.

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 8 augustus 19.00 uur
Maandag 15 augustus 19.00 uur


Gebruik in AUGUSTUS de hostesscode XDY6T33N als je online bestelt 
zodat ik je een kadootje kan geven!
(bij een (mee)bestelling regel ik dat voor je)





Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!