dinsdag 2 augustus 2022

Slimlinekaart met Wonderful World

In de afgelopen maand was het Open Huis bij de Kijkkast VIP Lounge. Ik maakte hiervoor talloze filmpjes waarin ik diverse projecten maak. Af en toe zal ik er daarvan hier eentje laten zien.  De rest, zo ook de filmpjes, blijft exclusief voor de VIP leden.


Voor deze kaart gebruikte ik een prachtige set uit de Sale-A- Bration. Het aanbod is echt ongelooflijk mooi deze keer!


Het desbetreffende Sale-A-Brationkado is deze Wonderful World Bundle, een productpakket bestaande uit de Wonderful World stempelset, en het Wonderful World DSP.


Beiden gebruikte ik op deze kaart, ze passen ook geweldig mooi bij elkaar natuurlijk!

Op de achtergrond gebruikte ik een stuk van het dessinpapier, en op het verhoogde paneel voegde ik gestempelde, en uitgeknipte afbeeldingen toe. Deze Distinktive stempels zijn echt PRACHTIG!

De tekst komt uit de set Lovely You, en deze stempelde ik op een label, dat ik stanste met de geweldige Tailor Made Tags Dies.


En ook voegde ik als accent en versiering nog een extra label toe.


Deze combinatie van stempels en inkt, kun je tot 31 augustus, maar zolang de voorraad strekt, gratis. uitkiezen bij een bestelling van 120 euro. Wat een kado he!? Deze set heeft alles! Ook de kleuren zijn geweldig.

Een plezier om te maken, en door de neutrale tekst een kaart die voor elke gelegenheid kan!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wonderful World (SAB), Lovely You
Papier: Cardstock: Basic White, Starry Sky, Pear Pizzazz, 
            DSP: Wonderful World DSP (SAB)
Inkt: Pear Pizazz, Rich Razzleberry
Stampin'Write Markers: Pear Pizzazz, Starry Sky, Rich Razzleberry
Dies: Tailor Made Tags Dies
Embellishments: Pastel Pearls, Metallic Woven Ribbon Starry Sky
Tools: Blending Brushes, Paper Snips, Stampin Cut & Emboss Machine.



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 8 augustus 19.00 uur
Maandag 15 augustus 19.00 uur





Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!