dinsdag 9 augustus 2022

Sending Hugs! met de Splendid Day Collectie

Soms is het zo fijn om iemand even een knuffel per post te sturen, in de vorm van een handgemaakt kaartje!! 

Ik vind het een van de belangrijkste redenen waarom ik vaak kaarten stuur, en vaak zijn het de kaarten die het meest gewaardeerd worden. Vaak ook omdat je ze stuurt aan iemand van wie je weet dat het even nodig is.....


Deze keer maakte ik een lekker gezellig, gevuld exemplaar, met lieve kleurtjes en lekker veel laagjes!
En vooral met lekker veel details!


Dat begon al met de basiskaart die ik koos uit deze set Pool Party & Soft Sea Foam Cards & Envelopes.

 Dit pak van 20 basiskaarten en 20 luxe bijpassende enveloppen is te kiezen als Sale-A-Brationkado bij een bestelling vanaf 60 euro! ( zolang de voorraad strekt en uiterlijk tot 31 augustus)

 De kleurtjes maar ook de subtiele printjes zijn zo mooi!


Daarop kwam de laagjes, zowel in papier, als in stansvormen en gestempelde afbeeldingen. Lekker schuiven en vullen tot je tevreden bent!

De materialen die ik er voor koos komen uit een geweldige collectie producten.... en niet geheel toevallig zijn de kleuren EN de printjes van de kaarten en enveloppen daar precies op afgestemd! Ideaal!


De stempelafbeeldingen komen uit deze set Spendid Thoughts! Het bijzondere aan deze set is de net even anders-dan-anders vormgeving die ze heben! Daar maak je dus al snel lekker artistiekerige kaarten mee! De bijpassende stansen, de Splendid Stems Dies, zijn net zo bijzonder, en ook nog eens ragfijn uitgevoerd!

Deze keer kleurde ik de afbeeldingen subtiel in met Blenderpens en inkt!


Ook het geweldige Splendid Day Specialty Designer Series Paper is helemaal in diezelfde stijl! Dit papier valt echt op door de prints, maar ook zeker door de oogverblindend mooie glanzende effecten en de geweldige kleuren! Dit moet je echt in het echt zien!


Op deze verder niet al te fraaie foto, kun je een beetje zien hoe mooi het is!!


Na al het gestempel, gekleur, gestans en geplak decoreerde ik het verder met deze prachtige koperen Open Leaf Trinkets, en het ragfijne Seam Binding Ribbon in Soft Sea Foam.


Zoals gemeld komen al deze onderdelen uit een grote, prachtige collectie! De Splendid Day Suite Collectie! Deze is te vinden in de Mini Catalogus! Een heel bijzondere serie materialen! Zo mooi!


Toen ik deze Collagekaart maakte, en het filmpje in de Kijkkast VIP Lounge liet zien, waren de kijkers verbaasd over de set, de hele collectie, en de combinaties, en.... heel enthousiast! 

Diverse dames hebben de suite daarna meteen besteld. Zo zie je maar weer dat je soms echt iets in actie moet zien, om te zien hoe mooi het in werkelijkheid is. Maar daar heb je dan ook je Stampin'Up Demo voornatuurlijk ;o)

En deze demo vindt het geweldig leuk dat ze dit voor jullie mag en kan doen! Het was superleuk, om ook deze collagekaart te maken! En... natuurlijk ga ik deze lekker opsturen..... Eens kijken wie ik zo'n knuffel per post ga geven!

Tot snel!

Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Splendid Thoughts
Papier: Cardstock Basic White, Fresh Freesia, Calypso Coral, Soft Sea Foam
             DSP: Splendid Day Specialty DSP
             Pool Party & Soft Sea Foam Cards & Envelopes (SAB)
Inkt: Memento Black, Calypso Coral, Fresh Freesia
Dies: Splendid Stems Dies
Embellishments: Open Leaf Trinkets, Seam Binding Ribbon Soft Sea Foam
Blender Pens
Tools: Mini Stampin'Cut & Emboss Machine


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 15 augustus 19.00 uur
Maandag 22 augustus 19.00 uur


Gebruik in AUGUSTUS de hostesscode XDY6T33N als je online bestelt 
zodat ik je een kadootje kan geven!
(bij een (mee)bestelling regel ik dat voor je)





Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!