zondag 7 augustus 2022

Een nieuw avontuur met Hippest Hippo!

Het is altijd spannend om aan iets helemaal nieuws te beginnen!

Een nieuwe baan, toch dat huis kopen, misschien ver weg gaan wonen, het kan van alles zijn. Spannend maar vaak ook erg leuk, om zo'n nieuw avontuur aan te gaan!

Hoe geinig is het, om dat spannende gevoel in/op een kaart af te beelden!

Wikken, wegen, balanceren, en dan GAAN!


Deze olijke koorddanseres steelt absolut de show!

Ik heb deze dame ingekleurd met Stampin'Blends, en haar rokje versierd met Rhinestone Basic Jewels, zoals je ook bij echte circuspakjes vaak ziet. Heerlijk dat getut met dit schattige nijlpaardje!


Ik stempelde haar met deze geweldig leuke Hippest Hippos stempelset! Drie verschillende nijlpaadjes, en leuke bijpassende teksten waarmee je heerlijk vrolijke kaarten kunt maken. Je kunt deze Hippos in elke omgeving plaatsen en lekker je fantasie laten gaan! 

Deze set is een Sale-A-Brationkado, dat je gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro ( zolang de voorraad strekt, en uiterlijk tot 31 augustus)


Ik stanste deze schattige hippo, maar ook haar parasolletje uit met deze Hippo Dies! Deze supergave stansset zit vol met geinige accessoires die het nog leuker maken om met de Hippest Hippo stempelset te werken....

En wat nu te gek is: Ook deze set is een Sale-A-Brationkado, die je gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro ( zolang de voorraad strekt, en uiterlijk tot 31 augustus)


De koorddanseres kwam op een "koord"dat ik maakte met Bakers Twine, en ik kleurde haar achtergrond een beetje met inkt en een blending Brush. Overal in de kaart zie je twee kleuren paars terugkomen, wat voor eenheid zorgt!

Op de basiskaart zorgde ik voor een leuk structuureffect door daar herhaaldelijk het woord HEY te stempelen. Je kunt dit niet echt lezen, maar daar ging het ook niet om. Het grafische effect is erg leuk!


Het woord kwam uit de set Geweldig Samen, net als de toepasselijke tekst "Een nieuw avontuur" die ik op deze kaart gebruikte!

Oohhhh deze teksten lijken overal wel bij te passen! Ook deze dubbelgrote stempelset is een Sale-A-Brationkado, die je gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro ( zolang de voorraad strekt, en uiterlijk tot 31 augustus)


Deze kaart was een van de voorbeelden die ik vorige maand maakte met deze Hippest Hippos set, tijdens het open huis in de Kijkkast VIP groep!

En er gaan er vast nog veel volgen, want ik heb nog bergen ideeen met deze superschattige set!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hippest Hippos (SAB) Geweldig Samen (SAB)
Papier: Cardstock: Fresh Freesia, Basic White, Orchid Oasis.
Inkt: Memento Black, Orchid Oasis, Fresh Freesia
Dies: Hippo Dies (SAB)
Stampin'Blends: Fresh Freesia, Orchid Oasis, Smoky Slate combo packs
Embellishments: 2022-2024 In Color Bakkers Twine Pack, Rhine Stone Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 8 augustus 19.00 uur
Maandag 15 augustus 19.00 uur


Gebruik in AUGUSTUS de hostesscode XDY6T33N als je online bestelt 
zodat ik je een kadootje kan geven!
(bij een (mee)bestelling regel ik dat voor je)





Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!