maandag 1 augustus 2022

Samen even niks - Kaartje in vakantiesfeer!

Het is vandaag 1 augustus, en dat niet alleen de eerste dag van de tweede helft van de Sale-A-Bration, maar het is OOK de verjaardag van mijn man Jeroen, en bovendien de start van onze twee weken vrij samen.


We gaan niet opvakantie, maar hebben wel wat plannen voor de komende tijd, en het is ook wel eens even lekker om even niks te hoeven. Eigenlijk is dat toch een van de leukste kanten aan de vakantietijd toch?

Ik blijf gewoon bezig met stempelen hoor, maar heb het een en ander voorbereid, en ben gewoon iets minder "aanwezig"maar verder gaat alles gewoon door! Ik heb eigenlijk wel zin om wat zomerse kaarten te maken, dus ik denk dat dat er wel van zal komen.


Nou, voor zomerse kaarten is deze supergave set dies wel een echte topper natuurlijk. Deze Tree Lot Dies set is supercompleet, en uitgebreid, en wat kun je er een hoop leuks mee doen! De grap is dat de set oorspronkelijk georienteerd was op de kerst, maar natuurlijk laat ik mij daardoor niet weerhouden. 

Die fantastische retrocaravan roept ook om vakantieachtige kaarten toch?

Deze fantastsiche dies zijn een Sale-A-Brationkado, ze zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt, maar uiterlijk tot 31 augustus. Je kunt ze nu gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro.

De details van deze set zijn geweldig! Sommige hebben zelfs reliefeffecten!


Ik plaatste de geweldige caravan in een gezellig frisgroen bos. Toevallig had ik het er met manlief nog over dat we over een paar jaar wel eens willen gaan rondtrekken met een caravan of camper. Mij lijkt dat wel wat, maar Jeroen is niet zo dol op kamperen.... Dus afwachten of hij nog bijdraait ;o)

Diverse onderdelen stempelde ik met deze Trees for Sale stempelset! Deze set is te vinden in de Minicatalogus, en tatarataaaaaa, deze is helemaal afgestemd op de Tree Lot Dies. Ze vormen dus de perfecte combinatie, en geven samen NOG meer mogelijkheden! Hoe tof en slim is dat!


De achtergrond kreeg een kleurtje met inkt en de Blending Brushes, en het speelse gestikte lijntjesmotief vormt een leuke omlijsting! Subtiel, maar speels en echt een belangrijk detail dat het net weer wat leuker maakt!


Deze Stitched With Whimsy Dies zijn zo ontzettend leuk daarvoor! Je maakt er echt de leukste, "gekke" hotseknots stiksellijntjes mee, in allerlei vormen! Zo tof!


Of manlief ooit wil kamperen moet ik dus afwachten, maar Samen Even Niks, dat is sowieso een leuk en fijn idee. Gaan we de komende weken ook alvast doen!

De tekst komt uit de set Geweldig Samen! Wat is hij leuk he? Je kunt de tekstjes volop met elkaar combineren en zo allerlei zinnetjes maken! Ook deze grote stempelset is een Sale-A-Brationkado. Je kunt deze gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro. (zolang de voorraad strekt en uiterlijk tot 31 augustus) Deze set staat in het engels in het Sale-A-Brationboekje! En ook die engelse variant is zo leuk!


Tsjonge, zeg, het is een heerlijke hak-op-de-tak post geworden, ik geloof dat ik de vakantie al een beetje in mijn hoofd heb ;o)

Al met al een gezellig kaart om iemand een fijne vakantie te wensen, leuk om mee te geven met iets lekkers er bij, of een leuk boek!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Trees For Sale, Geweldig Samen (SAB)
Papier: Cardstock: Basic White, Pool Party, Real Red, Thick Basic White, Daffodil Delight
Inkt: Daffodil Delight, Pool Party, Pear Pizzazz, Real Red, Garden Green
Stempin'Blends Basic Black Combo, Smoky Slate Combo
Dies: Tree Lot Dies (SAB), Stitched With Whimsy Dies
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 1 augustus 19.00 uur
Maandag 8 augustus 19.00 uur



Gebruik in AUGUSTUS de hostesscode XDY6T33N als je online bestelt 
zodat ik je een kadootje kan geven!
(bij een (mee)bestelling regel ik dat voor je)



Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Wo





















 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!