woensdag 1 oktober 2014

Oktobernieuws! Weekly Deals! en Kijkkast Nieuws!

Na mijn "Actiepost" van gisteren zou er eigenlijk weer een creatieve post moeten volgen, maar de nieuwe maand is aangebroken, het is weer woensdag, en er is zoveel nieuws te vertellen dat ik jullie vandaag toch nog even "bombardeer" met min of meer "zakelijke" nieuwtjes! Wel heel leuke nieuwtjes gelukkig ;o)

Allereerst zijn er natuurlijk de Weekly Deals!






Een heel creatieve berg producten deze keer! Over het Chevronlint hoef ik jullie geen uitleg meer te geven he? Subtiel, mooi breed, en de kleuren Chocolat Chip en Cherry Cobbler zijn geweldig bij heel veel herfstige en winterwarme projecten!

Maar het Seam Bindinglint in de prachtige kleur Soft Sky verdient ook alle aandacht. Het is prachtig, heel soepel  materiaal, geweldig te strikken, maar door het nat te maken, het dan in elkaar te frommelen en het zo te laten drogen krijg je prachtig, vintageachtig kreuklint. Je kunt er diverse superleuke dingen mee doen!

Er is deze keer ook een complete digitale template om een volledig voorbereid digitaal fotoboek te maken, met toch nog heel veel mogelijkheden voor je eigen aanvullingen en inbreng!

Dol ben ik er op, op doosjes! Deze keer zijn de Extra Large Giftboxes in de Weekly Deals. Mooi dik cardstock en helemaal naar eigen smaak en idee te bewerken! Ik vind dit een prachtig maatje waar je echt een berg koekjes in kunt doen, cupcakes en natuurlijk diverse andere kadootjes!

De Simply Scored Metric Scoring Plate is een aanvulling op Simply Scored Scoring Tool, een ideaal stuk gereedschap om doosjes, mapjes, of mmoie strakke vouwlijnen te maken in je cardstock of papier. Het basisbord is in inches, en deze aanvulling is in centimeters. Je schuift deze op het basis Scoring Tool. Werkt echt perfect, nauwkeurig, makkelijk en netjes! (voor meer info kun je alles terugvinden op blz 214 en 215 van je catalogus)

Tenslotte de Very Vintage Knoopjes. Zo leuk, het is net kant! En je kunt ze trouwens geweldig kleuren met je Blendabilities. Dan maak je ze in de kleur die je wilt!

De OKTOBER ACTIE(s) !

De maand is natuurlijk al supergoed begonnen met de feestweek in het kader van World Card Making Day! Daarover kun je alles terugvinden in de vorige blogpost. De eerste wensenlijstjes zijn al binnengekomen, vele inktcollecties worden compleet gemaakt, voorraden cardstock aangevuld... Lekker klaar voor de komende maanden met de steeds langere knutselavonden! Let er wel op dat alle kortingen slechts geldig zijn tot 6 oktober!

Maar er is nu ook een nieuwe actie, een manier om gratis designpapier te bemachtigen!



Als je in tussen 1 en 24 oktober instapt als Stampin'Up! Demonstratrice, krijg je naast alle andere voordelen (korting op bestellingen, gratis stempelsets verdienen, je eigen baas zijn, en als je bij mij komt het leukste team van Nederland haha) ook nog eens zes maanden lang elke maand een gratis pak designerseriespaper! Naast alle andere voordeeltjes!

Nu vind ik niet dat je moet instappen om het gratis papier, maar het is wel een heel leuk extra welkomstkadootje toch?

Maar ALS je toch interesse had om meer met Stampin'Up! te doen, en dat kan ook gewoon als enthousiaste hobbyist, zonder dat je workshops gaat geven.... dan is oktober wel een heel gunstige maand. Je hebt dan namelijk ook tijd tot maar liefst eind maart om je eerste kwartaalbedrag (a 300 euro plus btw) te halen, dus dat is bijna een half jaar!

Met opzet heb ik geen knop op mijn blog gemaakt om zo hup-in-een-keer mensen binnen te halen. ZO werk ik niet en zo werken we bij ons team niet Het menselijke gaat namelijk altijd boven het zakelijke. Ik vind het belangrijk dat je je hier, bij ons fijne team, thuis gaat voelen en precies weet wat het demo-zijn is en hoe het allemaal gaat en dan bewust kiest! Dus, vraag me gerust het hemd van het lijf ;o), en lees ook even het stukje over demo worden. Dit vind je bovenaan bij de desbetreffende knop! Gezellige mensen, die echt graag creatief bezig willen zijn, en zich thuisvoelen in een hecht (en daar ben ik nog het allertrotst op!), eerlijk werkend en vriendschappelijk team waarin een ieder alle ruimte krijgt om zichzelf te zijn, EN coaching en hulp vanzelfsprekend is, zijn hier van harte welkom!

De KIJKKAST ACTIE van OKTOBER!

Het nieuwe Stampin'Upjaar begint altijd in oktober. Dus terugkijken op het vorige jaar, en vooruitkijken naar het nieuwe! Ik heb heel wat te vieren in oktober, waarover ik later in deze maand meer zal vertellen. Door al die feestelijke nieuwtjes heb ik zin om eens gek te doen!

Na het DAVERENDE succes van vorig jaar gaat de Kijkkast in oktober weer van start met de

De-Kijkkast-Eindejaars-Tombola!



Wat houdt dit in?
De Kijkkast-Eindejaars-Tombola duurt van 1 oktober tm 31 december. Aan het eind van elke maand worden er minimaal vier, maar meestal vele malen MEER prijzen verloot! Prijzen varierend van embellishments tot complete stempelsets, ponsen en stanzen en van alles daar tussen in.

Voor elke productbestelling vanaf 25 euro gaat er een lot met naam in de mand, bij een bestelling vanaf 50 euro zijn dat twee loten etc. Aan het eind van ELKE maand, dus oktober, november en december, worden er loten getrokken. Leuk detail is dat als er loten niet in de prijzen vallen, ze in de mand blijven en tot eind december blijven meedoen met de loterij! Deelnemers van vorig jaar waren ENORM verrast door de grote winkans. Ik heb dan ook vele prijzen weg kunnen geven! Het aantal prijzen neemt namelijk ook toe als er meer besteld wordt zodat de winkansen groot blijven!
Deelname kost jullie niets, en je hoeft er ook niets extra's voor te doen.

De lijsten met prijzen en winnaars zullen in de Kijkkast Nieuwsbrief steeds aan het eind van elke maand bekend gemaakt worden.

Door deze actie wil ik alle loyale, lieve en trouwe mensen die bij mij workshoppen en hun bestellingen doen, en het afgelopen jaar voor mij succesvol hebben gemaakt, danken voor hun vertrouwen en steun!

Een van de andere leuke dingen die er OOK nog aan gaan komen is een heuse Kijkkast Challenge. Daarover binnenkort meer!

Oktober feestmaand:
1-6 oktober: Stamp'Stock and Save Actie, Grote kortingen op diverse producten!
4 oktober: World Card Making Day!
SU-per Kijkkast Eindejaars Tombola met heel veel prijzen!
Kijkkast Challenge!!!


5 opmerkingen :

  1. Reacties
    1. Lucy, de bestelling gaat hier op 6 oktober de deur uit dus mocht je je voor die tijd nog bedenken...... dan telt dat gewoon nog als 1 bestelling hoor.

      Verwijderen
  2. Oh, dat moet lukken heb nog een embossing ding gezien die ik leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch GOOEEDDD bezig! Het enthousiasme SPAT er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vorig jaar vet veel gewonnen ;o))))) en mijn vriendinnen ook! Dus ja, de winkans is echt heel groot!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!