vrijdag 13 maart 2015

Het feestje gaat nog even verder.... Still Sale-A-Brating!

Hallo, welkom bij de Kijkkast!

Deze blogpost is onderdeel van een bloghop van de Nederlandse Stampin'Up! Demo's!

In deze "Still Sale-A-Brating"bloghop laten we een aantal van de SU-perleuke mogelijkheden zien met de producten die je bij een bestelling vanaf 60 euro gratis kunt uitkiezen tijdens de Sale-A-Brationperiode!

Je bent hier terecht gekomen via het blog van Tryntsje, of zojuist hier begonnen.

Onderaan elke post van deze bloghop vind je steeds een link naar de volgende blogpost en zo maak je vanzelf een tochtje langs alle deelnemers en doe je natuurlijk volop nieuwe inspiratie op!



Voor mijn blogpost wilde ik graag werken in een zomers sfeertje, en ik heb daarvoor uit de Sale-A-Brationproducten een tweetal mooie producten uitgekozen!

De schattige vogelstempel komt uit de prachtige Sale-A-Bration-stempelset "A Happy Thing" Wat een mooie he? Deze stempel is tijdloos en veelzijdig... en prachtig om in te kleuren.

De set "A Happy Thing" bestaat uit vier mooie stempels: Twee afbeeldingen en twee teksten!



Het tweede Sale-A-Brationproduct dat ik heb gebruikt is het echt ongelooflijk leuke en veelzijdige Irresistibly Yours Specialty Designers Paper. Dit is prachtig wit stevig cardstock dat je krijgt in een pak van 12 grote vellen met 6 verschillende motieven die er als een kleurloze "glossy" laag opliggen. Dit papier kun je daardoor prachtig bewerken met sponsjes, Stampin' Spritzers, een Brayer, diverse aquareltechniekjes en nog veel meer!! Zo kun je dit papier elke kleur en sfeer geven die je maar wilt! De Stampin'Up! inkt hecht wel op het papier, maar niet op het gladde "glossy"laagje en dat geeft prachtige "resist"effecten!



Voor dit projectje ben ik lekker aan het sponzen gegaan met  twee kleuren inkt en Sponge Daubers. Je krijgt dan bij de overgangen ook allerlei leuke mengkleuren.

Hiervoor koos ik voor de tropisch aandoende kleurcombinatie van Strawberry Slush en Daffodil Delight. En die kleuren komen overal weer in terug. Zo ontstond er een vrolijk maar ook stijlvol
(ka-)doosje  voor een lieve vriendin!



Lekker fris en zoet!

De vogelafbeelding heb ik ingekleurd met Classic Inkten en de Aquapainters.  Met de Stampin'Up!inkten kun je namelijk prachtig aquarelleren. Ook als je ze flink verdunt blijven de inkten mooi van kleur en ze vloeien mooi uit. Dit gaat het mooiste op het Watercolor Paper

In mijn hoofd zat een idee en na wat experimenteren bleek dat idee gelukkig ook echt te werken...(toch altijd spannend of het ook echt zo wordt als ik bedacht heb ;o) !) In mijn hoofd zag ik namelijk al helemaal hoe ik dit doosje zou gaan maken.

Het doosje dat ik heb bedacht heeft een driehoekige vorm ....


En een grappige sluiting...



Voor de basis gebruikte ik cardstock in de kleur Strawberry Slush en lint in de kleur Daffodil Delight voor de sluiting...

De bloemetjes ponste ik uit een restje cardstock, ook weer in de kleur Daffodil Delight. Ik gaf ze daarna nog wat diepte met een beetje inkt en in het hart zit een kleine Pearl Basic Jewel. Daarna heb ik de bloemetjes wat opgebold want dat geeft zo'n leuk 3d effect.



Met het Bakers Twine heb ik het zwart van de stempelafdruk subtiel terug laten komen maar ook de bannerstrook vastgemaakt aan de strik.

De mooie en toepasselijke tekst komt ook weer uit de Sale-A-Bration Stempelset "A Happy Thing"



Je hebt inmiddels vast al wel gezien met welke Stans/thinlits die ik dit geinige (ka-)doosje gemaakt heb toch??! Of niet?

Het is een mooi stevig doosje, en het heeft een prachtige maat voor bijvoorbeeld een tubetje handcreme, een zakje bonbons of een lekker geurtje.

Wil je zo'n driehoekdoosje ook eens maken? Kom dan snel terug bij de Kijkkast...In een volgende blogpost laat ik zien hoe het gemaakt is.

( Edit: je vind deze tutorial inmiddels HIER! )

(Wil je dit of andere volgende blogberichtjes niet missen? Dan nodig ik je van harte uit je aan te melden in het vakje welke je terug kunt vinden in de rechter kantlijn van dit blog ;o)



Wat heb ik gebruikt?
Stempels: A Happy Thing ( SAB!)
Inkt: Strawberry Slush, Daffodil Delight, Stazon Black
Papier: Irresistibly Yours SDSP (SAB!), 
         Whisper White, Strawberry Slush, Daffodil Delight, Watercolor Paper
Ponsen: Itty Bitty Accents Punch Pack (bloemetje)
Embellishments: 1/4 inch Cotton Ribbon Daffodil Delight, Bakers Twine Basic Black, Pearl Basic Jewels
Tools: Big Shot, Paper Snips, Bone Folder, Sponge Daubers, Aqua Painters, Stampin'Write Marker Basic Gray
En verder: Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Hartelijk bedankt voor je bezoekje ! Kom gezellig nog eens terug bij de Kijkkast! En wil je een reactie plaatsen, dan wordt dat heel erg gewaardeerd!

Heel veel plezier bij het vervolg van je Bloghop!

Hop nu met de knop "Volgende" gezellig verder naar Angelique!

Tot ziens!


www.sostampful.blogspot.nl


In Maart bij de Kijkkast:
* Laatste maand Sale-A-Bration! 
* Nu nog meer keuze uit vier extra gratis te verdienen geweldige Sale-A-Brationkadoos bij een bestelling vanaf 60 euro
* Extra Kado voor gastvrouwen die nog in de maand maart een Kijkkast-workshop plannen (nog 1 kado beschikbaar!).
* Bij de Kijkkast nu geen verzendkosten bij een bestelling vanaf 60 euro!
* Verloting Kijkkast Kadobon twv 20 euro onder alle bestellingen vanaf 60 euro
* Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 16 maart a.s.

94 opmerkingen :

  1. Een leuk cadeautje. Ik krijg er echt een lentegevoel van! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow, fantastisch die kleuren! En wat een gaaf nieuw model doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij spat van het scherm af hoor! Wat een prachtige combinatie van kleurene en materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wordt ik helemaal vrolijk van, enorm mooi doosje en helemaal fantastisch gedecoreerd! Erg mooi gebruik gemaakt van de thinlits die.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat weer een topwerkstuk Annette!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk PRACHTIG gecombineerd! WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, het is je WEER gelukt. Ik ben echt onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gedaan! Prachtig! Wat een details!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en wat leuk al die details! Ziet er vrolijk uit!
    Groetjes, Hans en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer vrolijk uit, leuk hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi! En ja dat doosje wil ik ook leren maken! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such great techniques Annette, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ongelooflijk mooi uitgewerkt! Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waarom maak jij toch van die walgelijk mooie en originele dingen!? Bah! ;o))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SU-permooi gemaakt. Alles! De kleuren, de technieken, en de combinatie. Je hebt echt smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige bijdrage aan deze bloghop! Een schitterend doosje! Ik ben er weg van...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt heel mooi! Top Gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig "kadoosje", ik ben heel benieuwd hoe je het gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is beautiful Annette … very clever and very striking! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt wat mij betreft weer de eerste prijs gewonnen! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat was weer genieten! Wat een ontzettend mooie blogpost: Een prachtig werkstuk vol mooie details en alles klopt! En je tekst lees ik ook altijd met genoegen. Je vertelt zo beeldend! Het is alsof ik bij je aan tafel zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige creatie Annette, felle kleuren maar toch zo stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gewaagde kleuren, maar zo mooi alles bij elkaar! En dat kleine beetje zwart is inderdaad prachtig er bij.
    Ik ben er benieuwd naar hoe je het doosje gemaakt hebt. Het lijkt me superleuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zoals verwacht, weer een zeer creatief kunstwerk!!! Mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend, gave kleurcombi. En ik kom snel terug om te kijken hoe je het doosje gemaakt hebt dan ga ik die zeker eens namaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi! Ik ben gek op die knalkleuren. Je kleurwerk is prachtig gedaan. Al met al weer een topstukje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat weer een beeldschone creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fiona van Kemenade13 maart 2015 om 12:21

    Heel erg mooi! Wat een heldere kleuren en mooi ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh ja, een tutorial, graaagggg!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk doosje zeg! Wordt er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love it, really spring spirit style and gorgeous stampset!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo smaakvol! En weer net even anders dan anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gave bloghop, mooie dingen gezien, maar jouw bijdrage is mijn favoriet! Ik ga je zeker volgen! Groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijk, lekker knallend. Gaaf Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. errug leuk....kijk ineens heel anders naar die vogel ;)
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat is zo'n bloghop toch leuk. Jouw kadoosje is echt prachtig. Origineel doosje, originele kleuren en een leuk gebruik van een stempelset die mij in eerste instantie niet zo aansprak

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ronduit schitterend! Alle details (en dat zijn er veeel) zijn doordacht, passend en vullen elkaar perfect aan. Een heel mooi geheel! Ook de tekst er bij is leuk, je gaat zo helemaal begrijpen waarom je dingen, kleuren, combinaties kiest en dat is heel leerzaam en inspirerend! Daarbij leest het heerlijk weg door je vlotte no-nonsense schrijfstijl. Gewoon zoals je bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik kijk altijd weer uit naar jouw originele creaties Annette, en deze keer heb je me toch weer weten te verrassen! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. WOW! Met stip op nummer 1! Mooiste project van de Blog Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel leuk gedaan dat doosje en heerlijke frisse en vrolijke kleuren gebruikt .

    BeantwoordenVerwijderen
  41. annette heel mooie je hebt jezelf weer overtroffen meid echt heel mooi met deze kleuren heel fris.
    Toppertje.Groetjes en knuffel yo

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Annette super hoor je hebt jezelf weer overtroffen meid echt waar geweldig deze kleuren en het idee..top
    Je bent een toppertje,Dikke knuffel yo

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Supermooi project! Echt alles is er mooi aan! Wat een talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Janneke Wiersma13 maart 2015 om 21:56

    Dit is echt genieten, wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dit is echt de topper van deze bloghop! Prachtig! Ben trots dat jij 'mijn" demo bent ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig gemaakt! Ik ben er echt helemaal weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Echt heel erg leuk, vrolijk en prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Kayleigh Haring14 maart 2015 om 11:13

    Mooi! Het mooie is dat het ondanks de felle kleurtjes het toch geen te druk geheel is. Alles klopt zeg maar! Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een beauty Annette! Echt heel erg mooi! Zo komt dat vogeltje zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Alles is prachtig aan dit werkstukje, maar het model van het doosje is echt top zeg, zo leuk! Ben benieuwd naar je tutorial!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Echt HEEELLLL mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Patricia Bakker14 maart 2015 om 11:48

    Schitterend dit doosje. Prachtige kleuren, mooie vorm, mooie details. Heel smaakvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zooo, dat is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Annette, wat een heerlijk vrolijk kaartje! Ik vind je kleurencombinatie erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wow, echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Echt een supermooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dit is de mooiste! Supergaaf die kleuren en de combinatie. Nu wil ik deze stempelset ook hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Grandioos project! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Opvallend, zo mooi als jij de dingen bij elkaar hebt gebracht. Je manier van sponzen en kleuren maken het een geweldig geheel. Echte kunst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ja, ook de bloghop van vandaag bekeken en je staat nog steeds op de eerste plek! Heb meteen de rest van je blog uitgeplozen. Echt prachtige dingen kom ik tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een prachtig kadoosje! Leuk dat je wilt delen hoe je het gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Very pretty, and great details and colors

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een heerlijke kleurencombi en een leuk doosje heb je gemaakt! Gefeliciteerd en een fijne trouwdag vandaag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een PRACHTIG werkstuk, echt alles is er mooi aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dit is genieten. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Supermooi doosje!!! Wat een leuk model! En wat een geweldige achtergrond! Het vogeltje heb je prachtig gekleurd met aquarel!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Absolutely GORGEOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuke blogposts, mooie projecten en vermakelijke, prettige schrijfstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. wat een super gaaf doosje, in geweldige kleuren!!!! die kleuren combi ga ik een keertje chasen hoor!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Elsbeth Groeneveld16 maart 2015 om 10:27

    Eindelijk te tijd om alles even te bekijken... en jouw bijdrage sprong er onmiddelijk uit! Wat een mooi doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Prachtig werkstuk! Wat een kleurkeuze, en dan ondanks de toch wel felle kleuren toch zoiets stijlvols er van weten te maken, dat is echt knap....Lekker even gesnuffeld en meteen besteld ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ontzettend mooi gemaakt! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Carla Beerepoot16 maart 2015 om 16:47

    Mijn complimenten! Wat heb je dit mooi gedaan Annette!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een onwijs leuk en vrolijk doosje Annette! Ik kom zeker terug voor het patroontje.
    Het lijkt me namelijk erg leuk om dit ook eens te maken.
    Ideaal cadeautje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Janneke Wiersma17 maart 2015 om 00:22

    JAAAA, de tutorial is geplaatst! Geweldig! Morgen snel die dieset bestellen! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!