vrijdag 10 oktober 2014

Stempeluitdaging Wondrous Wreath # 5

Deze keer een kerstkaart in niet gebruikelijke kleurtjes! Ik ben echt HE-LE-MAAL WEG van de combinatie van de kleuren Lost Lagoon en Soft Sky!



In dit geval gecombineerd met Crumb Cake en Very Vanilla met wat pareltjes... Dat maakt het nog "zachter".... en ook nam ik wat van het geweldige ragfijne Seam Binding Ribbon dat ik een beetje vintage heb gemaakt door het te kreuken, te bevochtigen met een Stampin'Spritzer en wat water, en vervolgens te laten drogen... ( Ik had weer eens geen geduld om te wachten dus heb stiekem gesmokkeld door de Heattool er bij te nemen, dat schiet tenminste lekker op ;o) Een supermakkelijk maar heel erg leuk techniekje!



Het frame is gestanst met een framelit, die er meteen een leuk reliefje in maakt...Door vervolgens alles een beetje creatief te schuiven kwam ik tot dit geheel. Ik heb de achtergrond en het zacht blauwe (Soft Sky) vlakje bestempeld met een tekst uit de Wondrous Wreath set.



Alle gebruikte stempels, met uitzondering van de grote Dictionary achtergrondstempel, zijn afkomstig uit de Wondrous Wreath set!

Natuurlijk heb ik randjes lekker gesponsd met inkt in de kleur Crumbcake.



Eigenlijk had ik van deze kaart heel makkelijk een niet-kerstkaart kunnen maken ;o) Kwestie van even de tekst en misschien wat details veranderen ;o) Dan verander je deze kaart zo in... bijvoorbeeld een verjaardagskaart!

Van deze gelegenheid wil ik nog even gebruik maken jullie te bedanken voor de vele reacties die ik over het Kijkkast blog krijg, zowel hier op het blog zelf, als per mail, facebook en mondeling ;o) Heel erg leuk, en motiverend om het voort te zetten!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wondrous Wreath, Dictionary
Inkt: Lost Lagoon, Soft Sky, Crumbcake
Papier: Cardstock in Lost Lagoon, Soft Sky en Very Vanilla
Framelits: Wonderful Wreath Framelits, On Film Framelits
Embellishments: Pearl Basic Jewels, 1/2 inch Seam Binding Ribbon in de kleur Soft Sky
Tools: Big Shot, Stampin'Sponges, Sponge Daubers, aquapainter, Stampin'Spritzer, Heat Tool
En verder: Glue Dots, Stampin'Dimensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Oktober feestmaand:
1-6 oktober: Stamp, Stock and Save Actie, Grote kortingen op diverse producten!
4 oktober: World Card Making Day!
SU-per Kijkkast Eindejaars Tombola met heel veel prijzen!
Kijkkast Challenge!!!


8 opmerkingen :

  1. GIGANTISCH MOOI! Alles, de kleuren, de combinatie, de details, de indeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, een echte Annette-kaart! Zo mooi en smaakvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer een topper hoor, alles klopt! Geweldig deze serie met 1 stempelset!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh dit zijn ook helemaal "mijn"kleuren. Watt leuk om ze nu in een kerstkaart terug te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi dit! Verdorie, nu wil ik die set ECHT HEBBEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles aan deze kaart is leuk, je hebt het hem weer geflikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooierd zeg! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kreeg via via te horen dat ik even op jouw blog moest kijken. Heb me meteen geabonneerd op je nieuwsbrief. Wat een gezellig, leuk, aangenaam blog! Met prachtige werkstukken en leuke ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!