vrijdag 31 oktober 2014

Deelnemers EN Winnaar Kijkkast Challenge!

Hallo allemaal, daar zijn dan de ingezonden kaarten voor de Kijkkast-WCMD-challenge! het was leuk om te zien hoe iedereen de uitdaging heeft ingevuld! 

(Gemaakt door Petra Dijkstra)

( gemaakt door Lianne Kwakman)


( Gemaakt door Arienne Stoffers)

( Gemaakt door Aly Smedes)

( Gemaakt door Petra Dijkstra)

( Gemaakt door Marielle de Jong) 

( Gemaakt door Arienne Stoffers)

( Gemaakt door Annelies van Diepen)

( Gemaakt door Petra Dijkstra)

( Gemaakt door Arienne Stoffers)

(Gemaakt door Adeline Marechal)

Natuurlijk is er gelet op hoe mooi de kaarten zijn, maar ook op de richtlijnen die er bij de Challenge hoorden: Is er uitsluitend actueel Stampin'Up!materiaal gebruikt? Is de schets herkenbaar en bevat de kaart bijv. een 3d Accent en de genoemde vlakjes?

Uit deze afwegingen, en na anonieme stemming door vijf teamleden en mezelf kwamen twee winnaars naar voren.

De winnaar van het verrassingspakket is geworden: 

Petra Dijkstra met deze inzending: 

Petra. jouw inzending viel op door het mooie thema, de materiaal- en kleurkeuze en je kaart voldeed aan alle richtlijnen! Je uitvoering is origineel. Vanaf aanstaande maandag ligt je verrassingpakket voor je klaar!

De extra prijs is gewonnen door: Lianne Kwakman met deze inzending:


Lianne, jouw kaart voldeed ook aan alle richtlijnen en viel op door de rust en verfijnde uitvoering!
Ook jouw prijsje ligt vanaf maandag hier op je te wachten ;o)

Beiden heel hartelijk gefeliciteerd!

In de toekomst zullen er vast vaker Challenges voorbij komen! Als reactie hoorde ik vaak dat het best lastig was, maar ook wel inspirerend om te doen. Juist door de richtlijnen en "beperkingen"moet je creatief te werk gaan!

Tot snel!





10 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige kaarten allemaal!
    Petra en Lianne, van harte gefeliciteerd met jullie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Winnaars gefeliciteerd!! Wat een prachtige kaarten heeft iedereen gemaakt. Wie weet waag ik me ooit ook nog eens aan een challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winnende kaarten! En ik zie er zeker meer mooie bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee, ik dacht dat je alleen SU mocht gebruiken en alleen materiaal van nu!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Brenda, en daar is dan ook absoluut rekening mee gehouden bij de jurering!

      Verwijderen
  5. Wat een gave uitvoeringen! Volgende keer wil ik het ook proberen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne van Dam31 oktober 2014 om 15:41

    Mooi en terechte winnaars! Gefeliciteerd winnaressen! De kaart die het allerdichtst bij het voorbeeld kwam was volgens mij die van Aly Smedes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee....wat een verrassing. Superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zo mooi kaarten dames! gefeliciteerd Petra and Lianne ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vanavond mijn varrassingspakket opgehaald en i ben er superblij mee; mooie stempels, cardstock, DSP en bakerstwine. Daar ga ik zeker weer mooie dingen mee maken. Annette bedankt en op naar de volgende challenge......

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!