donderdag 16 oktober 2014

En we gaan nog niet naar huis....

Sterker nog....Vandaag vertrekken we met een groot deel van ons gezellige team richting Brussel voor een paar heerlijke dagen op de European Stampin'Up! Convention!



We kijken er al een hele poos naar uit! Lekker een paar dagen helemaal ondergedompeld worden in alles wat met Stampin'Up! en demo zijn te maken heeft, sneak peeks krijgen, de inspirerende dingen er uit halen, bij tanken, lol met meiden onder elkaar etc.

De laatste weken waren dubbeldruk door alle voorbereidingen: Leuke Swaps maken om met collega's uit heel Europa te ruilen, melige Swaps maken voor mijn eigen teamgenootjes, en speciale teamswaps voor het Britse team waar wij ook deel van uitmaken. Oeps....Dat gaan we dus niet met 1 koffertje redden ;o)

Het beloven spannende en enerverende dagen te worden! Als ik terugdenk aan de Convention van vorig jaar, in Manchester, herinner ik me vooral de geweldige organisatie die er achter zo'n "event" schuilgaat, echt perfect, Maar ook herinner ik me van vorig jaar dat sommige presentaties waarvan ik TOEN nog dacht  niet voor mij bestemd waren me toch  waren bijgebleven en me in de loop van het jaar toch hebben geholpen. Op mijn beurt geef ik nu die tips en informatie weer door aan mijn eigen team. Als je door alle uiterlijke zaken heenkijkt, steek je er gewoon ontzettend veel van op, en soms realiseer je je dat later pas.

We gaan dus heel hard genieten en ik ga als een spons zoveel mogelijk opnemen! Het thema "Inspire, Create, Share"is in ieder geval al heel aansprekend voor mij!




Lijkt je dit alles ook wel heel erg leuk... we hebben op dit moment nog steeds de speciale actie voor nieuwe collega-demo's. Deze actie duurt tot 24 oktober.  Naast de superinstapacties die Stampin'Up! altijd al heeft krijg je als je nu instapt zes maanden lang elke maand een prachtig pak Designpapier kado! Gewoon als extraatje! Daarbij krijg je van ons team een welkomstpakket, en kun je verzekerd zijn van alle steun, positiviteit, kameraadschap, advies, gedeelde ervaring, een helpende hand, veel humor en creativiteit, en veel gezelligheid. We nemen je zoals je bent en je krijgt alle ruimte. Geen gepush, geen gedoe, geen kleine lettertjes. Wij vinden dan Stampin'Up! LEUK moet zijn en een positieve aanvulling in je leven! En een ieder vult dat op een eigen manier in.  Dus ik zou zeggen, ben je nieuwsgierig, of heb je belangstelling, vraag me dan gerust de hemd van het lijf en ik zal je vanaf maandag uitgebreid antwoord geven.

De komende dagen laat ik hier wat van mijn Convention-maaksels zien! Tot morgen!

Oktober feestmaand:
1-6 oktober: Stamp, Stock and Save Actie, Grote kortingen op diverse producten!
4 oktober: World Card Making Day!
SU-per Kijkkast Eindejaars Tombola met kans op heel veel prijzen bij elke bestelling vanaf 25 euro!
Kijkkast Challenge!!!

1 opmerking :

  1. En nu wil ik graag ALLE verhalen lezen.. Kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!