zaterdag 28 september 2024

Kersthuisjeskaart met Humble Home - September Mini-Catalogus Facebook Hop

Oh jeetje, het is al weer 28 september vandaag. Dat betekent dat aanstaande maandag alweer de laatste bijdrage zal zijn voor deze serie!

Deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die sinds 4 september geldig is!


Vandaag laat ik een vierkante kerstkaart zien!


Deze maakte ik anderhalve week geleden al. Ik ben toen een hele avond aan het spelen en uitproberen geweest met een mooie nieuwe set, waaruit allerlei projectjes rolden. Leuk om zo even allerlei opties uit te proberen!


Het is altijd leuk om een grotere kaart te maken, waarop een plekje zit, met veel details. Zo komt zo'n "groepje"altijd het mooiste uit!


De set die ik gebruikte heet Humble Home, en er is ook een gave bijpassende pons bij. Samen kun je ze als voordeelpakket bestellen.

Deze set is voor vele momenten geschikt, en heeelll makkelijk in gebruik!


Ik wilde deze keer een huisje met een beetje shabby look maken, dus heb het geheatembossed in het wit en het daarna ingekleurd.

Stampin'Up! heeft twee sets Watercolor Pencils in de collctie en uit beide sets combineerde ik wat kleurtjes waarmee ik de afbeelding een beetje aanzette. Met een Blender Pen waste ik de kleuren een beetje uit. Je krijgt zo een soort watercolor effect. Om het Shabby effect te krijgen deed ik dat uitblenden een beetje losjes, dus niet te perfect. Daar wordt het leuker van, vind ik!


Dat zelfde deed ik ook met het mini kerstkransje, en daarna ponste ik het huisje uit, en bevestigde de krans daar met een dimensional op. Nu wilde ik het huisje in een leuke setting plaatsen.


Oftewel, ik maakte een leuke omgeving zodat het huisje extra leuk uitkomt, en wat meteen sfeer geeft.


Met de set Kersttijd maakte ik wat gestempelde en uitgestanste takjes, en met de Takjespons ponste ik er ook een paar uit, voor wat extra variatie.


De takjes bevestigde ik achter het huisje. Het krijgt nu meteen meer "body".


De tekst heat emboste ik in wit op een stukje Cherry Cobbler cardstock en knipte ik vervolgens in twee strookjes, die ikmet dimensionals bij het huisje plakte.



Als achtergrond gebruikte ik twee stukken van het  Season Of Elegance DSP. Geweldig papier! Shabby, sfeervol en toch ook een beetje glamour, door het mooie goud!




Door in het midden een cirkel te plaatsen die ik uitstanste met de Spotlight on Nature dies, maak je een mooi focuspunt op de kaart. De mooie sierrandjes van deze stansen maak je het een echt sierelement.

Met stempels, maar ook met inkt en een Sponge Daubers, gaf ik de cirkel een lekker sleetse look.


Als finishing touch lat ik het goud van het designpapier terugkomen in de gouden ijskristalletjes die ik om het huisje heen te plakken. Je kadert het tafereeltje hier eigenlijk meteen mee af.


Dit was  dus alweer de negende kaart voor deze hop! Inmiddels heb ik al heel wat verschillende nieuwe producten kunnen laten zien! 

Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!


Het is uiteindelijk een echte mix & matchkaart geworden! Ik houd er van! Met zulke mooie spulletjes kun je zo nog meer leuks doen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Humble Home, Kersttijd (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic Beige, Cherry Cobbler, Garden Green
            DSP: Season of Elegance Specialty Designer Series Paper
Inkt: Garden Green, Early Espresso, Basic Gray, Versamark
Pons: Humble Home Builder pons, Takjespons
Dies: Kersttijd stansen (Online Only) , Spotlight on Nature stansen
Watercolor Pencils set 1 en 2
Blender Pens
Embellishments: Embossingpowder white, Bordered Ribbon Basic Beige, Zelfklevende Sneeuwvlok Decoraties (Online Only)


Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 30 september 19.00 uur
Maandag 7 oktober 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!