woensdag 25 september 2024

Zilveren kristallen met Wondere Wereld - September Mini-Catalogus Facebook Hop

Een "ijzige" kaart vandaag, met lekker veel zilver!

Deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die sinds 4 september geldig is!


Vandaag ben ik met lieve pastelkleuren aan de slag gegaan, in combinatie met veel zilver! en natuurlijk weer een mooie stempelset!

Maar eerst even dit! De koopjeshoek is namelijk aangevuld, en er staat HEEL veel leuks in!

NIEUWE KOOPJES IN HET KOOPJESREK!

Had je het al gezien?

Maar nu eerst weer snel terug naar mijn project van vandaag! Natuurlijk gebruikte ik weer een mooie stempelset!


En daar rolde deze kaart uit!


Een kerstkaart met ijzige onderdelen, in de vorm van ijspegels en sneeuwkristallen!


De set die ik vandaag gebruikte heet Wondere Wereld, en dit is de Nederlandstalige variant van de set Frozen Edges!

Prachtige stempels, smaakvolle NEDERLANDSE teksten, en dan ook nog die geweldig gedetailleerde stansen, twee sierlijke randen, en een aantal ijskristallen.


Door pastelkleuren te combineren met wit, krijg je een zachte uitstraling.


Door het met zilver te combineren, krijg je toch de ijzige look en de glans die bij dit thema horen!

Ik begon met het stempelen en heat embossen van de grote en kleine ijskristal stempels, verspreid over de achtergrond.

Daarna inkte ik hier overheen met Blending Brushes, en drie kleuren inkt.


Bubble Bath, Fresh Freesia en Gorgeous Grape zorgen voor een mooi verloop van licht naar donkerder, maar ook van warmer naar koeler.

Hier overheen plakte ik het paneel waar ik de ijspegels uitgestanst had. Door dit verhoogd te plakken krijg je een prachtig contrast.


Daarna stempelde, heat emboste en beinkte ik nog een paar losse ijskristallen die ik vervolgens uitstanste.


Ze kwamen verspreid over de linker kant van mijn kaart.

Ook stanste ik een aantal losse witte ijskristallen uit die ik tussen en half onder de gekleurde kristallen plakte.

Hier en daar kwamen wat van deze prachtige embellishments: de Facet steentjes met regenboogglans. Ze zijn een "perfect match" met de ijskristallen!

Bovenaan wikkelde ik een stuk van dit fijne lint met zilveren rand om de kaart, en linksbovenaan kwam een flinke strik. De glans van het lint past prachtig bij de facetsteentjes, en de zilveren randjes laten het zilver van het heatembossen weer even terugkomen.

Onderaan kwam natuurlijk zo'n prachtige Nederlandstalige tekst. Ik vind het erg leuk dat er ook winters getinte teksten bij zitten, zodat je ook buiten de kerst om altijd wel een geschikte tekst zult vinden!


Dit was  dus alweer de achtste kaart voor deze hop! En ze zijn alle acht weer heel anders!

Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!

 De kaart is een combinatie van tegenstellingen geworden, warm versus koel, vol versus leeg, wit versus kleur en ga zo maar door! Het is superleuk om daar een beetje mee te spelen en experimenteren, vind ik!

Wat een sierlijke, bijzondere set is dit! Ik ben echt er heel blij mee dat ik deze set in mijn collectie heb! Ik zie ook meteen al allerlei combinaties voor me, met andere sets! Dat maakt een set altijd NOG interessanter en leuker! Vind je ook niet?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wondere Wereld
Papier: Cardstock: Basic White, Gorgeous Grape
Inkt: Versamark, Bubble Bath, Fresh Freesia,Gorgeous Grape
Dies: Wondere Wereld stansen|
Embellishments: Embossingpowder Zilver, Fijn Lint wit/zilver, Facetsteentjes met Regenboogglans
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Blending Brushes

Tot Snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 23 september 19.00 uur
Maandag 30 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!