zaterdag 21 september 2024

Grappige Funfoldkaart met Snowy Wonder- September Mini-Catalogus Facebook Hop

Vandaag heb ik een funfoldkaart voor jullie gemaakt, met weer een geweldige set uit de nieuwe Mini Catalogus!

Deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die sinds 4 september geldig is!



Vandaag werd het een vrolijke, ijzige kaart, in een leuk funfold-model!


Ik blijf het namelijk zo leuk vinden om die te maken en te bedenken! Het werd een variant op een bekend model. Ik paste dit model aan, zodat het goed bij mijn thema zou passen!


Zo kwam namelijk deze geinige sneeuw-schud-bol met sneeuwpop zo leuk uit!


De set die ik gebruikte is Snowy Wonder, met de bijpassende stansset! Nou, als je van geinige kaarten houdt, met leuke details, en heel veel mogelijkheden, en details, is dit echt een topper hoor!

Je kunt hiermee leuke schudbollen maken in twee verschillende modellen, en deze kun je op verschillende manieren opvullen met een huisje, bergen, bomen, een pinguin, sneeuwvlokken of, zoals ik vandaag deed, een leuke sneeuwpop! Natuurlijk kun je al die items ook zonder sneeuwschudbollen maken en gewoon los toepassen op je kaarten! Mogelijkheden te over!


Met alle leuke onderdelen kun je de sneeuwpop bijvoorbeeld aankleden maar ook een leuke omgeving maken!

Op deze kaart komt het allemaal leuk tot z'n recht!


Het funfold model is een variatie op de bekende easelcard. Ik wilde deze alleen zo aanpassen dat het tafereel echt kaarsrechtop kwam te staan, en wilde vooraan een mooi breed stuk zichtbaar houden waar ik nog mijn tekst en decoratie kwijt zou kunnen. Zo vormen voorgrond en achtergrond namelijk een totaalplaatje.

Wil je de maakbeschrijving van deze funfoldkaart graag hebben? Laat het mij weten, dan maak ik er binnenkort een tutorial voor.


Uiteraard kan de kaart ook gewoon plat gevouwen worden, zodat hij goed in een normale enveloppe past.

Je kunt zo goed zien dat de verschillende delen van de kaartbasis met stukken DSP bekleed zijn.


Deze leuke printjes komen uit dit superschattige, en supervrolijke Snowy Scenes DSP! Het past precies bij de Snowy Wonder stempelset!


Een zwierig lint vond ik een prachtige aanvulling, maar het mocht ook niet te opvallend worden, aangezien het al een kaart vol details is. Dit fijne lint met subtiel zilveren randje was precies wat ik nodig had!


Achter de sneeuwschudbol, die hier een stolpjesvorm heeft, wilde ik een soort achtergrond creeeren. Dat deed ik door een paar grote postzegels uit te stansen met de Perennial Postage Dies, en die aan te kleden met bestempeld papier. Hier gebruikte ik de boompjesstempels voor, en de ijskristallenstempeltjes.


De kaart kleedde ik volop aan met leuke gestempelde en gestanste onderdeeltjes. Dat geeft zo veel leuke doorkijkjes en diepte! Om het nog leuker te maken kwamen hier en daar wat van deze leuke 3D sneeuwvlokjes!


Stempels, stansen, designpapier en sneeuwvlokjes komen allemaal uit deze Snowy Scenes collectie. Je kunt het allemaal vinden op blz 32 en 33 van de Mini Catalogus.


De teksten heat emboste ik in wit op Basic Black Cardstock. Door dat hier en daar terug te laten komen kreeg de kaart meer pit en komen de kleurtjes extra mooi uit!

Dit was  dus alweer de zevende kaart voor deze hop! En ze zijn alle zeven weer heel anders!


Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!




Yay, ik word zo blij van deze afbeeldingen, de kleurtjes, het gave papier, en al die leuke details! Het was echt weer GENIETEN om met deze set aan de slag te gaan. Hier ga ik nog heel vaak lekker mee spelen! Want spelen, ja zo voelt het echt! Je kunt zo veel kanten op! En dan die schattige aankleeddingetjes... Te leuk toch?


Deze keer een flink over de top-funfoldkaart, maar de volgende keer misschien wel Clean & Simple. We gaan het zien!😊 Kom je dan ook weer kijken?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Snowy Wonder
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Basic Black
             DSP: Snowy Scenes DSP
Inkt: Black Memento,Garden Green, Pool Party, Poppy Parade, Versamark
Dies: Snowy Wonder dies, Perennial Postage dies
Stampin'Blends: Pool Party, Poppy Parade
Embellishments:White Loose Snowflakes,  Fijn Lint/Sheer Ribbon wit & zilver
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, BlendingBrushes, Heat Tool, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 23 september 19.00 uur
Maandag 30 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!