vrijdag 20 september 2024

Bloemenborder-kaart met Flowers of Beauty - Geen verjaardag Zonder Kaartje

We hadden natuurlijk weer een nieuwe Challenge van de Maand bij de Geen-Verjaardag-Zonder-Kaartje facebookgroep!

En natuurlijk maakten we daar weer een aantal voorbeelden voor. Dit is er eentje van!

Een kaart in warme, sprekende kleuren met een fleurige borderrand!

De challenge was deze keer een echte uitdaging! Ik werd geinspireerd door de gedekte tafels die op de inspiratiefoto te zien zijn. Deze zette ik om in een rij van witte cirkels, die dus eigenlijk de witte borden representeren.

De cirkels stanste ik met de Geschepte Cirkel stansen, oftewel de Deckled Circles. Ik stanste twee opeenvolgende maten die ik vervolgens op elkaar plakte.  Zo krijg je een mooi schaduweffect in de cirkels.

Deze rij van cirkels kleedde ik vervolgens aan met prachtige bloemen in frisse, rijke kleuren. De challenge was hierbij de inspiratie!

De bloemen maakte ik met deze schitterende set Flowers of Beauty! Dit is een two=step stempelset emt veel verschillende bloemvormen. Met de stansset stans je ze in no time uit. Er zitten ook extra stansjes bij waar ik bijvoorbeeld de losse kleine witte bloemetjes mee uitstanste.

Deze fantastische set is te vinden in de jaarcatalogus!

De bloemen liet ik steeds overlappen, en ze kwamen op, tussen en half onder de cirkels, om een afwisselend geheel te krijgen!

De hoogteverschillen geven veel dimensie en levendigheid.

In de bloemen plakte ik mooie bijpassende steentjes om ze nog meer effect te geven.

Om de borderrand mooi uit te laten komen liet ik de rest van de kaart leeg. Dat ziet er hier het sjiekst uit, vind ik!

Hierbij vond ik een eenvoudige tekst het mooist. Deze tekst vond ik in de set Garden Meadow

Zoals ik aan het begin van deze post vertelde komen het thema en de kleuren van deze kaart van de September-Challenge in de nieuwe supergezellige facebookgroep die ik een poosje geleden heb geopend helemaal in het teken van verjaardagskaarten! De naam van de groep is dan ook:

Geen verjaardag zonder kaartje!



In deze facebookgroep willen we het maken, het versturen EN het ontvangen van gezellige verjaardagspost in ere herstellen! Niets kan immers een handgemaakte, persoonlijke verjaardagskaart vervangen. Zonder kaartje is een verjaardag niet compleet!

We hebben een verjaardagslijst, we delen tips en ideeen, en we hebben elke maand een challenge!
En wie weet komt er nog meer leuks voorbij.... Dat blijft nog een verrassing!
Bij deze nodig ik ook jou van harte uit om bij deze groep te komen. Meedoen met de activiteiten is het leukst, maar gewoon meekijken mag ook! Iedereen kan en mag lid worden!

UITNODIGING!

Kom je er bij?

Klik HIER om de groep te vinden, en je aan te melden. Je bent van harte welkom!! 



Deze kaart gaat binnenkort de deur uit, want verjaardagskaarten sturen is vreselijk leuk! Eigenlijk is een verjaardag zonder post gewoon niet compleet vinden wij! Dus verjaardagskaarten zelf maken  hoort daar als stempelliefhebber natuurlijk bij! Laten we dat nu helemaal niet erg vinden?😏

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Flowers of Beauty, Garden Meadow (tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Blackberry Bliss, Petunia Pop
Inkt: Berry Burst, Petunia Pop,Blackberry Bliss, Summer Splash, Coastal Cabana
Dies: Flowers of Beauty Dies, Deckled Circles/Geschepte Cirkels
Embellishments: Transparante zelfklevende Rondjes, Zelfklevende Parels in drie kleuren.
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Sponge Daubers, Paper Snips

Tot Snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 23 september 19.00 uur
Maandag 30 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!