maandag 2 januari 2023

Kijkkast en Stampin'Up! - nieuws van januari!

 Jaaaa, het is januari, en mocht ik je nog niet gesproken hebben wil ik je bij deze nog heel graag een ontzettend fijn, vredig, tevreden, gelukkig, gezond, gezellig en vooral ook kleurrijk, stempelrijk, inktig en creatief 2023 wensen!

De Kijkkast is er helemaal klaar voor en ik heb er zin in!

Na een loeidruk laatste kwartaal van 2022 nam ik rond de feestdagen even een weekje vakantie, waarin ik vooral heerlijk genoten heb van quality time met familie en vrienden, wat natuurlijk voorbij vloog zo met de kerstdagen en jaarwisseling, ben ik er nu weer helemaal voor jullie!
En ik begin dus de nieuwe maand maand met de nodige nieuwtjes! Want bij Stampin'Up! gebeurt er weer van alles, en ook bij de Kijkkast komt er allerlei leuks aan! In deze blogpost zet ik het alvast op een rijtje!

Nog maar enkele dagen kun je winkelen in de Laatste Kans producten uit de uitlopende najaar 2022 Mini Catalogus! Grote kortingen en nog heel veel leuks! Deze producten zijn nog beschikbaar tot en met 4 januari, daarna is het echt afgelopen!

Vanaf 5 januari start namelijk onze nieuwe Mini Catalogus. Deze zal geldig zijn tot eind april, en zal weer vol staan met moois! Je leest daarover meer op 5 januari, hier op mijn blog. 

Je kunt een papieren exemplaar van de catalogus bij mij aanvragen via EMAIL!

Ook zal ik weer Share pakketten aanbieden met DSP en lint/embellishments! Kom vooral terug om er alles over te lezen vanaf 5 januari!

Maar ook start op 5 januari weer de Sale-A-Bration, het allergrootste stempelfeest van het jaar! Tijdens deze periode zul je weer op meerdere manieren aan gratis producten kunnen komen. In de nacht van 4 op 5 januari komt een blogpost met alle informatie hierover online! De Sale-A-Bration duurt tot en met 28 februari!

Er is weer een nieuwe creatieve KIT bij gekomen, in de collectie creatieve sets! Dit zijn supercomplete sets waarin ALLES zit dat je nodig hebt, inclusief beschrijving etc. Ideale en leuke sets, die ook leuk zijn om kado te geven!

Deze keer een ontzettend fleurige set om mensen te bedanken! (maar natuurlijk met een aanpassing in de tekst ook voor andere gelegenheden te gebruiken! 

En hoera, er zitten ook nederlandse teksten in de set!

Iedereen kan uit de voeten met deze superblije set! Ook als je net begint, en nog geen stempelmaterialen hebt! Deze nieuwe kit kost slechts 16 euro! 

Je vindt HIER een leuke video over deze kit!

En wil je ook alle andere complete kits bekijken? Er zijn er velen, op is op, en er komt regelmatig wat bij! Je vindt ze HIER!

Er is weer een nieuwe Hostcode! Als je in deze maand de bovengetoonde hostcode gebruikt (of je klikt op de afbeelding om te bestellen) dan kan ik je een bedankje sturen voor je bestelling. Uiteraard ontvang je dat ook als je via een Meebestelling bestelt. 

Vanwege de wisseling van catalogus zijn er enkele extra meebesteldagen. 

Mijn webwinkel is uiteraard 24/7 geopend.

Onderaan deze blogpost vind je de link!


In deze maand zal ook de workshopagenda zich weer vullen! Er komen uiteenlopende workshops bij, we streven naar "voor elk wat wils" en bij de Kijkkast zijn de workshops sowieso altijd uniek (eigen ontwerp en idee) , uitgebreid en compleet,  en net even anders dan elders! Verschillende stijlen zullen er aangeboden worden, uiteenlopende thema's, en een variatie tussen projectworkshops en techniekworkshops! 

Wil je een van de workshops boeken, wees er dan snel bij, want elke workshop kan slechts 1 keer worden gegeven en vol is vol!
Check dus regelmatig de workshopagenda, waar op dit moment al enkele Stempelmomentjes in staan, en waar vanaf 5 januari diverse leuke workshops bij zullen komen! Ik hoop je binnenkort aan onze gezellige workshoptafel te mogen verwelkomen!

Er komt dus weer een leuke, creatieve stempeltijd aan! Mijn goede voornemen van dit jaar was dan ook nog meer genieten van creativiteit, en mezelf meer stempeltijd gunnen. Daar word ik namelijk een gelukkiger mens van, in vele opzichten. En dat geluk deel ik graag!

Mocht je nu of later vragen hebben, wil je advies, wil je een workshop boeken (en dat kan ook bij jou thuis, met jouw uitgenodigde gasten!), kan ik je blij maken met een catalogus, of mag ik jou helpen met een bestelling, dan mag je altijd even contact met me opnemen. Ik help je met alle plezier!

Ongetwijfeld zal er meer nieuws bij komen de komende weken, maar voor nu was dit het even. Dank voor het lezen, en heel graag......

Tot snel!😉

Annette


SUPERSALE, laatste bestelkans bij Stampin'Up PLUS nieuwe SUPERKOOPJES
Lees HIER alle info!



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 4 januari 19.00 uur
Vrijdag 6 januari 19.00 uur
Maandag 9 januari 19.00 uur
Maandag 16 januari 19.00 uur



Gebruik in Januari de hostcode RUBUVPRN als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 92,50 krijg je deze maand gratis een pakje Iredescent Pearls twv 9,25.




Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Tijdens de Sale-A-Bration 
nu tot 101 euro EXTRA inhoud!
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!