zondag 29 januari 2023

A Big Honking Thanks - Simpel-op-Zondag

Het is al weer een poos geleden dat ik een Simpel Op Zondag kaartje plaatste. Maar ineens had ik er zin in vandaag! 

Hoe dat zo kwam?


De afgelopen week was flink gevuld met heel veel leuks, waaronder twee Kijkkast Masterclass workshops. 
Deze workshops zitten boordevol details en techniekjes! 
We kregen het tijdens de workshop van gisteren even over stijlen kaarten en men vroeg zich af of ik ook nog wel eens heel simpele kaarten maakte.... of dat ik dat misschien te saai vond...


En toen vertelde ik dat ik dat juist OOK heel leuk vind, dat het absoluut niet saai hoeft te zijn, en dat nog niet perse altijd zo makkelijk is als het klinkt. Want bij een simpele kaart valt elk detail op, en dan is het natuurlijk ook erg fijn als die details dan net kloppen! En dat maakt het voor mij toch tot een creatieve uitdaging!

Enfin, ik kreeg meteen weer de kriebels en had vandaag, na de volle week, helemaal zin in het maken van zo'n simpele, cleane kaart! Even "Me Time"!

En ik wist ook meteen welke set ik daarvoor zou gaan gebruiken!

Silly Goose heet de set, en ik vond deze grappige "oelige" gansjes gewoon onweerstaanbaar leuk! Ze staan in de Mini Catalogus!


En natuurlijk gebruikte ik er ook dit superleuke Day at the Farm DSP er bij, of in het Nederland het Boerderijbezoek DSP, want in dit pak zit ook een heel gaaf papiertje met gansjes en kuikentjes! Een Perfecte Match dus! En de "kippengaasprint" aan de andere kant van het papier past ook helemaal!

Dit DSP is trouwens een Sale-A-Brationkado, je kunt het nu gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro! Leuk he?


Zo had ik meteen een leidraad voor het kleuren van het gansje. Op elk pak DSP staat immers welke kleuren er in het papier voorkomen. Zo kon ik heel snel de juiste Stampin'Blends er bij pakken! 

Ik voegde met Smoky Slate, zachtgrijs, nog wat schaduwen aan in het witte gansje. Daarna knipte ik hem uit!


Het gansje kwam op een leuk vlakje dat ik stanste met de Layering Diorama Dies.


Zo maakte ik een kleine variatie in de ronde vorm op de schets die ik volgde, Schets #570 van Freshly Made Sketches. Dat is het leuke van een schets. Je hebt houvast maar kunt het verder zelf invullen.


Door verhoogd te plakken met Dimensionals, en een beetje inktblenden op de achtergrond, springt het "tafereeltje" er echt uit!



Qua decoraties vond ik het gewoon het allermooist het eenvoudig te houden, met veel lege ruimte. Dat is het mooiste bij deze stijl kaarten. De decoratie bestaand uit wat twine en wat Faceted Gems centreerde ik dus echt op en rond het focuspunt van deze vrolijke kaart.

Ik vond het echt leuk om te maken. Op naar meer kaarten met deze set! Ik vind het zulke grappige afbeeldingen en teksten! Daar wordt een mens gewoon blij van!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Silly Goose
Papier: Cardstock: Basic White, Balmy Blue, Daffodil Delight
             DSP: Day at the Farm DSP (SAB)
Inkt: Memento Black, Balmy Blue
Dies: Layering Diorama Dies
Stampin'Blends: Daffodil Delight, Cajun Craze, Balmy Blue, Smoky Slate
Embellishments: Solid Faceted Gems, Bakers Twine Essentials Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Paper Snips
  




Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 30 januari 19.00 uur
Maandag 6 februari 19.00 uur




Gebruik in Januari de hostcode RUBUVPRN als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 92,50 krijg je deze maand gratis een pakje Iredescent Pearls twv 9,25.



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

5 opmerkingen :

  1. This is such a sweet card! Love the DSP and that cute little goose! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute! Love these geese! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really fantastic! All your details, the papers, that sweet goose, wonderful! So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun design, full of great layers and details! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer, eenvoudig maar mooi 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!