dinsdag 24 januari 2023

Muurbloempje - Kaart met Faux Concrete Techniek

Vandaag ben ik er weer eens met een techniekenkaart! Het is ook zo leuk om met inkt, stempels, papier en allerlei bijbehorende dingen te experimenteren en daarmee telkens nieuwe dingen te doen! 


Zo paste ik op deze kaart een leuke techniek toe, die ik zelf heb ontdekt. Een techniek die een resultaat geeft dat heel erg op.... beton lijkt!


In meerdere lagen bouwde ik een effect op vol kleur, structuur en ruwheid. Deze Faux Concrete techniek was onderdeel van een van de Kijkkast Stempelclub workshops. In deze workshops doen we elke keer iets nieuws, en dat is echt zo leuk! 


Inmiddels bestaat deze club al 6,5 jaar, en zijn we van 1 groep uitgegroeid naar 4 groepen, die elke maand een exclusieve workshop komen doen die speciaal voor de Clubleden is samengesteld!


Op de grijze, stoere achtergrond komen de bloemen natuurlijk prachtig uit. Wat een lekker contrast zo!

Ik gaf de bloemen bewust een "grungy" look. Lekker stoer zo! 


Hiervoor gebruikte ik de Painted Posies 3D Embossingfolder, die te vinden is in de jaarcatalogus.

Ik gebruikte deze keer lekker veel frisse kleurtjes voor de bloemen!


De bloem vond ik gewoon erg mooi bij de bloem in de achtergrond passen! Deze maakte ik met de set Dainty Delight en de bijpassende stansset. Met deze set geef ik deze week twee Masterclass Workshops, waar ik al enorm veel zin in heb!

De tekst en de labels maakte ik met de supergave nieuwe set Echt Iets Bijzonders en de bijpassende Something Fancy Dies. 


Je kunt de teksten en de labels onderling volop combineren, stapelen etc. en natuurlijk is het superleuk om zo'n mooie en bruikbare set in het Nederlands te hebben!

En door diverse producten zo weer lekker te combineren en er een toffe techniek op los te laten, ontstond weer een kaart met lekker artistieke uitstraling, waarmee ik binnenkort hopelijk weer een jarige blij kan maken! 

Mixen en Matchen, wat ik houd ik daar toch van!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Dainty Delight, Echt Iets Bijzonders
Papier: Cardstock: Basic White, Basic Gray, Highland Heather, Gorgeous Grape
Inkt:Poppy Parade, Highland Heather, Garden Green, Gorgeous Grape, Basic Gray, Soft Suede, Stazon Black.
Dies: Dainty Delight Dies, Something Fancy Dies.
Embossingfolder: Painted Posies 3d Embossingfolder
Embellshments: Fine Sparkle Adhesive Backed Gems
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers, Water Painters, Stampin Spritzers.

Tot snel!
Annette





Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 30 januari 19.00 uur
Maandag 6 februari 19.00 uur




Gebruik in Januari de hostcode RUBUVPRN als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 92,50 krijg je deze maand gratis een pakje Iredescent Pearls twv 9,25.



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

  1. Wow, you do MAGIC with ink! I would love to know how you made this stunning piece of art!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!