woensdag 30 november 2022

Giga kortingen, uitlooplijsten en nieuwe koopjes!

Groot nieuws!

Ik heb heel veel leuks te vertellen vandaag, en om het duidelijk en behapbaar te houden heb ik het hier onder in stukjes verdeeld. Even zo kort en overzichtelijk mogelijk!

Ben je dol op stempels, stansen en papier, en alles wat er bij hoort, heb je nog een flinke wensenlijst EN ben je dol op koopjes, lees dan vooral zorgvuldig dit hele bericht!

Morgen begint de maand december, de laatste hele maand dat de huidige Mini Catalogus geldig is!
En wie Stampin'Up! al even volgt, weet wat dat betekent!
Op 1 december worden namelijk de UITLOOPLIJSTEN bekend! De lijsten waarin staat welke producten er UIT de collectie zullen gaan!


Laatste bestelkans!

Vanaf dat moment geldt voor al deze producten OP IS OP!

Ook nu is dat het geval, en je vindt de lijsten >HIER<

HEEL veel korting!

Vele van de producten gaan weg met GROTE kortingen, veelal zelfs tot 60 procent! 

Om het wat makkelijker te maken heb ik voor jullie een video gemaakt, waarin we de hele Mini Catalogus doorlopen, en ik vertel welke producten gaan verdwijnen, en welke kortingen er gelden!

VIDEO!




Let op: De kortingsprijzen gelden vanaf 1 december 00.00 uur NL tijd. En op is op!


Bestellen:

Als je graag gebruik wilt maken van de  Laatste Bestelkans voordat jouw favoriete items op zijn, raad ik je aan,zelf zo spoedig mogelijk na het starten van de actie, liefst meteen om 00.00 uur, regelrecht bij Stampin'Up! te bestellen via onderstaande link. Je hebt dan gewoon de allergrootste kans jouw wensartikelen nog te bemachtigen. Log van te voren in, vul je gegevens alvast in, zodat je er helemaal klaar voor bent. Je kunt in de webwinkel betalen met Ideal, Pay Pal of Credit Card

Gebruik DEZE LINK om zelf je bestelling te plaatsen.
(Bij deze link maak je automatisch gebruik van mijn hostcode, waardoor ik je een bedankje/attentie kan sturen! )

Wil je dat ik voor je mee-bestel, dat kan uiteraard ook , maar aangezien ik deze avond voor veel mensen tegelijk bestel, is de kans groot dat er tegen de tijd dat ik alles ingevoerd heb al dingen op blijken te zijn.

Wil je liever via mij meebestellen, stuur dan tijdig je lijstje naar mij via MAIL! Graag met naam van het product, het bestelnummer en het aantal, zodat alles goed verloopt. Ik ga mijn uiterste best voor je doen!

Extra TIP:

Op 1 december wordt ook het UITVERKOOPREK gevuld! Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat hier diverse van de Perfect Partners stanssets bij zitten, oftewel Limited Edition stansen die bij een aantal stempels horen die nog te verkrijgen zijn! Deels in de jaarcatalogus, maar ook in de Mini Catalogus! De artikelen in het KOOPJESREKgaan met grote kortingen, tot 60 %, weg! Vergeet dus niet ook daar even een kijkje te nemen!

Kadootje van de Kijkkast: 

Doe jij in december een bestelling vanaf 50 euro, en gebruik je de hostcode, dan krijg je als bedankje een verrassingspakket DSP, met 6x6 inch designpapier uit de huidige collectie. Het is een verrassing wat je krijgt, oftewel een "grabbag".
Bestel je voor 95 euro of meer, en gebruik je de hostcode, dan krijg je naast het DSP pakket, ook een pakje kleurrijke Glossy Dots twv 9,75!

Bij een Kijkkast bestelling vanaf 50 euro wordt je bovendien lid van onze VIP Lounge!

Ook bij meebestellingen krijg je bovenstaande extraatjes!


Heb je vragen of hulp nodig?

Op 30 november zit ik in de avond klaar voor het beantwoorden van je vragen. Via Messenger of mail kun je mij bereiken. Ik ben er in ieder geval tot 1 december 02.00 uur.

Heb je eerder vragen of heb je een lijstje van producten wat je mij wilt laten meebestellen, kun je altijd een mail sturen naar mij via DEZE LINK

(Vandaag overdag geef ik een workshop en ben ik daardoor beperkt bereikbaar)

Heel veel succes en plezier bij het bemachtigen van jouw wens items!

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Donderdag 1 december 00.00 uur
Maandag 5 december 19.00 uur






Gebruik in DECEMBER de hostcode SJ66N3Z6 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 50 EURO krijg je deze maand gratis een Grabbag 6x6 inch DSP!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand naast het bovenstaande DSP gratis een pakje kleurrijke Glossy Dots twv 9,75.


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox






 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!