vrijdag 11 november 2022

Merry Little Christmas -- #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 11

 

Dag elf vandaag, van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge

Het is een drukke week, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik elke dag even tijd "moet" maken voor het maken en posten van een kaart! Ik vind het zo leuk om te doen, en het geeft rust in mijn hoofd, zeker als het even druk is. Echte stempel-therapie dus!

Dat komt ook hierdoor:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!


Vandaag is de opdracht Something White, oftewel, iets wits!


Daarom koos ik voor een witte basis. Zowel de basiskaart, het paneel en de tussenlaag zijn wit!
Wit is altijd een mooi uitgangspunt, want alles wat je er op doet komt dan heel mooi uit!


Zo maakte ik deze keer een nostalgisch getint vocal point, met de omlijste tekst en de bloemen in de klassieke kerstkleuren rood en groen.

De witte achtergrond kreeg een mooie bladerstructuur. Subtiel maar heel mooi en sjiek!


De Leaf Fall 3d embossingfolder is echt een prachtige aanwinst!


Het is zo leuk om met deze ovalen frames te werken! Hier combineerde ik twee frames, tot een mooie brede luxe frame, die ik een beetje "oud" maakte. Hoe ik dit deed laat ik de komende week zien in een videotutorial in de Kijkkast VIP lounge

De mooie tekst heat emboste ik in het wit op het Basic Black cardstock. Daarna gaf ik er een wit waasje aan, zodat het op een krijtbord ging lijken. Het doet het erg mooi op de witte ondergrond!

 
Wat ik hier gebruikte zijn de Framed Florets dies, die onderdeel uitmaken van het Framed Florets Productpakket. De tekst komt uit de leuke Framed & Festive stempelset die je hier  al meerdere keren voorbij hebt zien komen de laatste tijd. Dit is een tijdelijk verkrijgbare set.


De bloemen zijn natuurlijk het hele jaar door prachtig te gebruiken, maar in deze kleuren komen ze heel kerstig over. Het leuke is ook dat de bloemenranden, en de takjes en blaadjes allemaal ontworpen zijn om prachtig aan te sluiten op de ovalen vormen van de frames!

Eerder deze week liet ik al een verjaardagskaart zien met deze set! Deze is weer totaal anders van stijl. Als je die kaart nog niet gezien hebt, kun je deze HIER vinden.


Ik kleurde de bloemen en blaadjes weer in met Stampin'Blends. De uit cardstock gestanste takjes kregen een mooi subtiel "frosty" laagje.


De stempels en stansen maken allemaal deel uit van de Fitting Florets collectie. Deze collectie is te bestellen tot en met 4 januari. Je kunt deze niet in een catalogus vinden, maar wel HIER!


Het is best een sjieke kaart geworden, vind je ook niet?

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Framed Florets, Framed & Festive
Papier:Basic White, Thick Basic White, Crumb Cake, Shaded Spruce
Inkt: Soft Suede, Black Memento, White Craft Ink,Versamark
Dies: Framed Florets Dies
Embossingfolder: Leaf Fall 3d Embossingfolder
Stampin'Blends: Sweet Sorbet, Flirty Flamingo, Old Olive, Shaded Spruce, Soft Sea Foam, Mint Macaron
Embellishments: Classic Matte Dots
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Sponge Daubers, Paper Snips, Heat Tool

Heel graag tot morgen! Dan ben ik er weer met een Challenge kaart, maar ook met een bloghop!

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 14 november 19.00 uur
Maandag 21 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!