donderdag 10 november 2022

Jingle All The Way -- #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 10

 

Wat gaan de dagen toch snel, het is al weer de tiende dag van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge.
We hebben dus al een derde deel van de maand gehad! 

Zo leuk dat het nog steeds lukt elke ochtend een kaart klaar te hebben staan, hier op mijn blog!

Mocht je nu denken, goh, ik had eigenlijk wel mee willen doen, maar nu ben ik te laat... Ho stop, het is niet te laat! Stroom gewoon vandaag nog in, begin bij dag 11, de challenge van morgen, en haal de eerste tien uitdagingen eventueel van 1-10 december nog in! 

Het is echt superleuk om straks een stapel verschillende kerstkaarten te hebben klaarliggen!

Maar misschien kijk je liever mee, en kies je een of twee designs uit, als inspiratie voor je eigen kerstkaarten. Dat kan natuurlijk ook! De kaart van vandaag is er heel geschikt voor!

En dit is hoe ik bij deze challenge werk:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!

Maar ook buiten deze challenge om maakte ik natuurlijk al diverse kerstkaarten. Als je het totale rijtje aan voorbeelden hiervan wilt bekijken, klik dan HIER!


Genoeg gekletst, we willen natuurlijk de kaart zien! Vandaag werkten we weer met een sketch! 


En het was een leuke, want hij was lekker uitdagend! Daar ben ik dol op ;o)


Ik vertaalde de schets naar een modern, kleurrijk kaartje. Eenvoudig van opzet, maar lekker vrolijk!


De stempelset die ik gebruikte is Jingle Jingle Jingle! Een set die bij mij even moest "landen", maar toen dat eenmaal gebeurd was, bastte mijn hoofd haast uit elkaar van  de leuke ideetjes. 
De stempelset bestaat uit leuke, speelse teksten, waar je gave dingen mee kunt doen, en leuke bijpassende kleinere stempeltjes.

Nu vind ik deze stempelset ZO leuk en origineel, en waren bijna alle bestaande Kijkkast workshops ZO snel volgeboekt dat ik toch de workshop ingepland heb, die ik met deze set al een poosje in mijn hoofd had!
Het wordt een supervrolijke FREESTYLE kerstkaarten workshop, voor de echte creatieve durvers, en je kunt je tot aanstaande maandag 14 november aanmelden! Deze workshop wordt niet herhaald, en vol is vol, dus wees snel, als je er bij wilt zijn! In de WORKSHOPAGENDA staat alle benodigde informatie!


Ik begon met de leuke Jingle tekst. Eerst stempelde en heat emboste ik de omlijningen van de letters met zwart embossingpoeder. 

Daarna stempelde ik de leuke patroontjesstempels hierin. Ik deed dit met meerdere kleuren. Er zijn meerdere manieren waarop je dit kunt doen.


Ook de "All The Way" tekst heatemboste ik, maar nu in wit.

De belletjesstempel past natuurlijk geweldig bij de tekst, dus die stempelde ik rechtonder, en linksboven de tekst. Ook de strikjes stempelde ik er op. Daarna kwamen hier en daar nog wat gezellige sterretjes.


En nu houd ik er natuurlijk van als er net even een grapje of detail in een kaart zit, dus ik knipte een belletje uit, en liet die met een Bakers Twine strikje aan het hoekje van de tekst hangen.

Ik vind het altijd leuk als de gebruikte kleuren weer elders terugkomen, dus dat gebeurt ook op deze kaart! Klassieke kerstkleuren, met een moderne twist!

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Jingle Jingle Jingle
Papier: Cardstock: Basic White, Garden Green, Basic Black, Polished Pink
Inkt: Garden Green, Real Red, Polished Pink, Versamark Black Memento
Dies: Stitched Rectangle Dies
Embellishments: Embossingpowder White & Black, Bakers Twine Essentials Pack, Classic Matte Dots
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Paper Snips, Heat Tool

Morgen weer een Challenge! Dan ben ik er dus weer.... jij ook?😉

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 14 november 19.00 uur
Maandag 21 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!