donderdag 1 april 2021

Liefde in een kaartje, met Natuurlijk voor Altijd

 Ook vandaag laat ik een kaart zien die nog in mijn voorraad zat, en die ik nog niet had laten zien!

Deze keer een kaart die gemaakt werd met de producten uit de Forever Greenery Suite, uit de jaarcatalogus. Een suite in prachtige groene tinten en een klein toefje goud!

Op de achtergrond gebruikte ik het prachtige Forever Greenery Designer Series Paper. Dit papier is een van de populairste geworden van deze catalogus!

Daarom kwam een langwerpig paneel dat ik een mooi bladstructuur gaf met een van de Greenery Embossingfolders.

De blikvanger van deze kaart is gemaakt met diverse onderdelen. De blaadjes stempelde en stanste ik met de stempelset Natuurlijk voor Altijd, de Nederlandstalige variant van Forever Fern. De tekst komt uit de set Nieuwe Bloesems. Zo is het een kaart voor een stel dat bijvoorbeeld gaat trouwen of samenwonen, maar met een andere tekst kun je natuurlijk voor elke gelegenheid zo'n kaart sturen!

Met een van de Gold Hoops Embellishments geef je zo'n element meteen een sjieke, luxe uitstraling!

Als afwerking gebruikte ik het gouden koord uit het  Forever Greenery Trim Combo Pack. Ik maakte een simpel strikje wat ik een beetje uitrafelde.

Heerlijk dat alles zo mooi bij elkaar past, en de zachte groene kleuren zijn zo prachtig en tijdloos!

Let op: Een groot deel van de gebruikte items is inmiddels UITLOPEND, dat wil zeggen dat ze niet meer terugkomen in de nieuwe catalogus, en nu nog verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt. De stempelset en de dies gaan wel mee naar de nieuwe catalogus.

De combinatie van groentinten en bladmotieven is geweldig veelzijdig, ook in combinatie met andere stempelsets! Het vleugje goud maakt het net helemaal af!

Deze kaart gaat naar vrienden van ons, die binnenkort 25 jaar getrouwd zijn!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Natuurlijk voor Altijd/Forever Fern
Papier: Cardstock: Soft Sea Foam, Basic White, Shaded Spruce, Pear Pizzazz,
            DSP: Forever Greenery DSP(uitlopend)
Inkt: Shaded Spruce, Old Olive, Garden Green
Dies: Forever Flourishing Dies, Layering Circles Dies
Embossingfolder: Greenery Embossing Folders(uitlopend)
Embellishments: Gold Hoops Embellishments,(uitlopend) Forever Greenery Trim Combo Pack(uitlopend)

LAATSTE KANS!
Heel veel uitloop artikelen, en diverse grote kortingen! OP IS OP!
Klik HIER voor alle informatie!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 29 maart om 19.00 uur
Maandag 5 april om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 8,50!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!