vrijdag 2 april 2021

Snel beter worden, met Blossoms in Bloom

Nou, helaas heb ik er de laatste tijd best wat nodig gehad: Beterschapskaarten!
Het is altijd fijn post te krijgen maar als je ziek bent, wordt het vaak nog meer gewaardeerd!


Deze keer maakte ik er eentje met vrolijke, uitbundige bloemen in een ongebruikelijk kleurenpalet!


Ik gebruikte een heel simpel trucje dat ik wel vaker toepas... Ik koos de kleuren aan de hand van het Designpapier dat ik gebruik. Hier was dat een stukje van het Ornate Garden Specialty Designer Series Paper.

Deze kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd, en door deze kleuren door te trekken in de rest van de kaart, krijg je zonder heel veel denkwerk een geheel wat mooi bij elkaar past. Soms moet je niet moeilijker denken dan nodig is, toch?

Door het DSP op deze manier te gebruiken lijkt het een soort lijstje voor het centrale paneel.


Het centrale paneel maakte ik met de Blossoms in Bloom stempelset en de bijpassende Many Layeren Blossoms Dies. De uitgestanste bloemen kun je prachtig over de gestempelde bloemen heen leggen. Dit geeft een mooi glas in lood-achtig effect!


Mte wat Basic Pearls maak ik de kaart verder af. De tekst komt ook uit de Blossoms In Bloom stempelset, evenals een aantal andere fraaie teksten die erg bruikbaar zijn!

De stempels en de dies zullen in de volgende jaarcatalogus terugkomen, maar het gebruikte designpapier, en het lint zijn UITLOPEND. Dat wil zeggen dat ze nog verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt. Ook de gebruikte In-Colors Rococo Rose gaat ons verlaten! Op dit moment zijn er nog producten in deze prachtige kleur verkrijgbaar.

Dit kaartje is inmiddels verstuurd, en de ontvanger is gelukkig weer helemaal opgeknapt! Wie weetheeft mijn kaartje daar een klein beetje aan mee geholpen ;o)

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blossoms in Bloom
Papier: Cardstock:Early Espresso, Basic White, Rococo Rose
             DSP Ornate Garden Specialty Designer Series Paper (uitlopend)
Inkt: Rococo Rose, Early Espresso.Old Olive, Bumblebee
Dies: Many Layered Blossoms Dies
Embellishments: Pearl Basic Jewels.Scalloped Linen Ribbon Rococo Rose (uitlopend)


LAATSTE KANS!
Heel veel uitloop artikelen, en diverse grote kortingen! OP IS OP!
Klik HIER voor alle informatie!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag  5 april om 19.00 uur
Maandag 12  april om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-April-actie: Gebruik de hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Artistry Sequins twv 8,50!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!