zaterdag 7 september 2019

Zomaar een kaartje... Met Fanciful Fragrance

Gisteren maakte ik zomaar een kaartje voor iemand die me lief is. Iemand die er voor mij is geweest en het nu zelf moeilijk heeft. Daarom een kaartje om te laten weten dat ik er voor haar ben! Soms denk je dat iemand dat wel weet, maar zo vanzelfsprekend is dat niet....het ook echt laten merken maakt dat het makkelijker is om je steun te vragen of te accepteren.

Nou ja, eigenlijk doet een kaartje natuurlijk altijd goed!

Zeker in tijden waarin het in iemands leven nogal stormachtig is....

Tsja, ik val maar gewoon met de deur in huis: Ik ben zelf helemaal WEG van zowel de stempels als het DSP!

Dus die twee samen op een kaart verwerken moet haast wel matchen toch?

De parfumflesjes EN het kleine bloementoefje zijn beiden gestempeld en gekleurd. De flesjes heb ik uitgekleurd, oftewel, ik heb gekleurd door gebruik te maken van de inkt van de afdruk zelf. De bloemetjes heb ik met Mossy Meadow gestempeld en gedeeltelijk ook uitgekleurd, maar ook wat Merry Merlot toegevoegd. Subtiel werken is hier belangrijk, ander houd je geen afbeelding over ;o)

De cirkel ponste ik heel eenvoudig uit een stukje DSP, net als het label! Leuk he, het lijkt net jute, en jute met gedroogde bloemetjes er op! Gemaakt van echte foto's van echte jute en echte bloemetjes! En zulke mooie kleuren! Ruig, rustiek en lief tegelijk! Dit papier komt uit het DSP Pressed Petals. ook dat leuke "script"papier dat aan de rand van de kaart te zien is komt uit dit pakket!


En jawel, ook dit papier doet mee met de actie van deze maand: Drie bestellen en de vierde er gratis bij uitkiezen! De soorten in bovenstaande afbeelding doen allemaal mee! Bij de Kijkkast kun je tijdens deze actie ook voor halve pakken kiezen trouwens!


Het is een harmonieus geheel zo. Vrouwelijk, klassiek, Franse Elegance, lief en een beetje vintage. Ik houd er gewoon van!

De lay out ontstond aan de hand van deze schets nummer 401 van Freshly Made Sketches. Ik was meteen geintrigeerd door deze mooie indeling en vond het daarom een leuke challenge. Die heb ik dus aangenomen!

Verder heb ik de kaart rustig gehouden. Er is genoeg te zien! Ik had nog iets kunnen toevoegen, maar nodig was het niet, vond ik... 

 Of had jij er graag nog iets aan toegevoegd? Ik ben eigenlijk wel benieuwd! Laat het me dus gerust weten!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Fanciful Fragrance
Papier: Cardstock: Merry Merlot, Very Vanilla
             DSP: Pressed Petals
Inkt: Mossy Meadow, Merry Merlot, Early Espresso
Pons: 2 1/4 inch Circle, Timeless Label
tools: Papiersnips, Aquapainters, Stampin'Sponges




Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Woensdag 4 september om 19.00 uur (TGV nieuwe Herfst-wintercatalogus)
Maandag 9 september om 19.00 uur
Maandag 16 september om 19.00 uur


 -0-0-

Heb je het gezien?
Het nieuwe workshopprogramma staat online!
Kijk HIER voor het overzicht!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!




4 opmerkingen :

  1. This is a beautiful card! The detail is amazing and I am sure your friend will love it. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! De kleuren, de compositie, de combinatie... precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart! Zoveel details en toch heel mooi rustig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!