dinsdag 10 september 2019

Sprookjesachtige kaarten.... met Beautiful Friendship!

Een poosje geleden postte ik deze fotootjes op de Kijkkast Facebookpagina!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik had die dag gewoon even een fijne "kliedersessie".. Zo'n moment dat je gewoon even gaat zitten stempelen, puur om het stempelen. Dus niet omdat je een kaartje nodig hebt voor iemand, of dat je aan een challenge mee doet oid. Nee, gewoon een beetje aanfrommelen, een beetje experimenteren.... Gewoon voor de leuk, om even te ontspannen

Vaak komt er dan gaandevoort vanzelf een idee waar je dan op voortborduurt.
Ik begon met een lichte achtergrond en dat zag er wel aardig uit... Dus ik voegde wat laagjes toe, wat leuke effecten erbij....maar alles in tere kleurtjes...en zo werd het uiteindelijk een beetje magisch, dromerig... bijna sprookjesachtig...

En ja, toen had ik een van die befaamde "PLING"momenten! Ken je dat? Dat je ineens weet welke kant je op gaat?

Enfin, om een lang verhaal kort te maken, ik maakte uiteindelijk een mooie set van maar liefst zes kaarten. En ik had er zo'n plezier mee, en de mensen aan wie ik de kaarten liet zien waren zo enthousiast, dat ik er uiteindelijk een workshop van gemaakt heb! Een workshop waarin ik graag aan anderen ga leren hoe je deze Drip-Dye (niet te verwisselen met Dip Dye!) achtergronden maakt en hoe je de bloemen mooi laat versmelten met de achtergrond.

De naam? Die is door een van mijn vriendinnen bedacht... Haar eerste spontane opmerking bij het zien van de kaartjes was: ... Jeetje, het lijkt wel een tovertuin!

Vandaar!



Bij deze workshop maken we intensief gebruik van de stempelset Beautiful Friendship. Deze is dan ook inclusief, dat scheelt enorm veel wachten. Je kunt zo lekker doorwerken. En dat moet ook ( nou ja, een beetje) anders kunnen we niet zes verschillende kaarten maken!  Daarbij is het ook een stempelset die echt in geen enkele collectie mag ontbreken, zo prachtig en veelzijdig is deze!

Ook heb je wat basisgereedschappen nodig, zoals een papiersnijder. Een exact lijstje met mee te nemen benodigdheden ontvang je na je aanmelding.

Deze workshop is voor iedereen geschikt. Als je de basisvaardigheid in stempelen, snijden ed hebt, kun je deze workshop prima volgen. Voor techniekenworkshops werk ik altijd in overzichtelijke groepen zodat ik iedereen goed en persoonlijk kan begeleiden. Bij de Kijkkast gaat kwaliteit altijd boven kwantiteit ;o)

Wil je meer weten over deze en andere workshops?
Voor deze workshop is vanwege grote belangstelling inmiddels  een extra datum gepland. ( EDIT, Er zijn inmiddels TWEE extra data gepland!) En er zijn natuurlijk nog meer leuke, gave, of bijzondere  workshops. Ook daarvoor gaat het snel met de aanmeldingen! Er is voor ieder wat wils! De workshops staan allen vermeld inclusief data, tijden, prijzen ed in de workshopagenda. Deze vind je >HIER< 

Het gaat heel snel met de aanmeldingen, dus wees er snel bij!

Ik hoop je snel  te kunnen verwelkomen aan onze gezellige workshoptafel!

Tot snel,
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 16 september om 19.00 uur
Maandag 23 september om 19.00 uur


 -0-0-
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!