zondag 1 september 2019

Waarom het hier een poos stil was, de kracht van creativiteit, en nieuwe workshops!

Het was hier een poos heel erg stil, en dat was niet zomaar! 

Dit plaatje vat het goed samen:

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Zo waar! Na een soms nare en regelmatig spannende tijd waarin creatief bezig zijn me (er) enorm (doorheen) geholpen heeft, kan ik dit opnieuw volledig beamen!! 
Mijn mams en mijn man zijn in de afgelopen maanden beiden geopereerd en inmiddels beiden rustig aan herstellende. Wat een opluchting!
Maar er gebeurden naast operaties ook andere vervelende dingen, maar ook die horen ook bij het leven... Soms heb je alleen even tijd nodig.
Gelukkig is voor mij het glas altijd half vol! En er is te veel leuks om terug te kijken!
Focussen dus op positiviteit, ons gezin, mooie plannen en trouwe vrienden en genieten van alle mooie dingen die er zijn. Daarbij horen ook zeker mijn lieve klanten en workshopgasten!
Loslaten van nare dingen, herinneringen, onrecht en de wel eens wat minder vriendelijke mensen of meningen. 
Tot me zelf komen en iets MAKEN. Creatief bezig zijn is echt geweldig en geeft zowel energie als rust! Diep adem halen, even niet steeds maar bezig zijn voor anderen en terugkeren naar mezelf. Dat heb ik dan ook veel gedaan! Heerlijk gestempeld... veel gemaakt! Genoeg voorbeelden liggen dus klaar om de komende tijd hier op mijn blog te plaatsen en een beetje de "schade"in te halen! ;o)
Even vakantie houden en opladen heeft goed gedaan, en dit houden we er in! Gewoon het hele jaar door die momentjes maken! En... die momentjes met andere mensen delen! Er is niks leukers dan dat! Doe je mee?
Ik ben met een aantal nieuwe projecten bezig, ben workshops aan het uitwerken en ben ZO happy met wat er tevoorschijn komt! Dat is de kracht van creatief bezig zijn!!!
Zo, het werd ineens een heel verhaal.... en dat kwam er zomaar uit op een doodgewone zondagavond. Maar absoluut recht uit het hart!
Het eerste deel van het nieuwe workshopprogramma staat NU online.... Je vindt hem HIER.... en... er komt wellicht nog meer! 
En zo leuk, de eerste aanmeldingen zijn al binnen! Heerlijk! En dan die enthousiaste reacties! Ze hebben het gemist! Maar we zijn weer helemaal opgestart hoor!
Je bent van harte welkom bij de Kijkkast!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 2 september om 19.00 uur
Woensdag 4 september om 19.00 uur (TGV nieuwe Herfst-wintercatalogus)
Maandag 9 september om 19.00 uur


 -0-0-
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!