woensdag 4 september 2019

4 september: Goed nieuws!!

Vandaag heb ik drie fantastische nieuwtjes voor jullie!

Ten eerste: Vanaf NU tot en met eind september is er een fantastische actie met Designer Series Paper, oftewel DSP!
Uit de geselecteerde soorten mag je nu, als je drie pakken bestelt, een vierde pak gratis uitkiezen. 
Deze vierde krijg je dus kado!

 De volgende pakken DSP doen mee met deze actie!

ITEMPAGEDESCRIPTIONPRICE
149100166PERENNIAL ESSENCE DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149443166SEE A SILHOUETTE DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149481167COME SAIL AWAY DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149484165MAGNOLIA LANE DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149488165GARDEN LANE DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149489165FOLLOW YOUR ART DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149497165WOVEN THREADS DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149589166DINOROAR DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149592 166BIRD BALLAD DESIGNER SERIES PAPER 14,00 €/£10.75
149500167PRESSED PETALS SPECIALTY DESIGNER SERIES PAPER 18,00 €/£13.00

Alleen deze maand kun je bij de Kijkkast gebruik maken van de mogelijkheid HALVE pakken DSP te bestellen. Je ontvangt dan dus vier halve pakken en hoeft er slechts drie te betalen. 
*Deze mogelijkheid geldt alleen bij (mee)bestellingen, alleen bij de bovengenoemde soorten en je kunt hiervoor geen Clubvouchers gebruiken.

09.19_TH_GIF_DSP_NAUKSP

Natuurlijk zal ik mijn best doen je deze maand extra inspiratie te bieden met al dit prachtige DSP en zul je de volgende afdeling dan ook veelvuldig tegen gaan komen:



Het volgende nieuws:

Het eerste deel van het nieuwe workshopprogramma staat online! Het is weer een veelzijdig en verrassend aanbod...Je kunt je vanaf nu aanmelden! 
Je vindt het worshop-overzicht HIER!

In de komende tijd komen er nog wat aanvullingen!

Afbeelding kan het volgende bevatten: zittende mensen en tafel

En dan het derde nieuws:

Vanaf nu is de Herstwintercatalogus geldig!!



63 bladzijden vol moois, voor de gezelligste tijd van het jaar!

Een paar opvallende zaken in deze catalogus:
* Er staan maar liefst 21(!!!) fantastische bundle-aanbiedingen in!
* Heel veel verschillende stijlen!
* Opvallend veel sets die voor heel veel gelegenheden te gebruiken zijn!
* Drie fantastische kits!
* Schitterend papier, lint, en embellishments
* Supergave Metallic Inkten. Zo mooi heb ik ze nooit eerder gezien!
* Onderling volop mixen en matchen, ook met producten uit de jaarcatalogus!
* zelf sneeuw- en ijs-effect maken!
* Voorbeelden om je vingers bij af te likken
* sets om "interactieve"projecten te maken!
* Artistieke sets!
* Voor ieder wat wils!

Je kunt een papieren exemplaar bij mij aanvragen door mij een MAIL te sturen! Heb je onlangs besteld of plaats je een bestelling, dan krijg je de catalogus natuurlijk meteen meegeleverd!

Wil je de catalogus online inzien? Je kunt hem openen door de afbeelding rechts op deze pagina aan te klikken of via >DEZE LINK<

Vanavond gaat er een EXTRA meebestelling de deur uit! Tot 19.00 kun je aan mij je lijstje doorgeven! En daarna bestellen we natuurlijk ook weer elke maandagavond, ook om 19.00 uur!

Heel veel Kijkplezier! En... heb je vragen? Je weet het hopelijk inmiddels: Je mag mij altijd een berichtje sturen, bellen, mailen, om je vraag te stellen! Ik help je met alle plezier! Ik heb echt enorm veel zin in de komende creatieve maanden! Jij ook? Misschien mag ik je er wel bij helpen?

Tot snel!
Annette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!