zondag 2 september 2018

Liefde en geluk - Bloghop Team Inky Bizz- *Trouwen*

Zoals je in mijn vorige blogpost hebt kunnen lezen, hadden wij de afgelopen week in ons team een enorm bijzondere dag. Onze lieve vriendin en collega Marion trouwde met haar ook al zo leuke, lieve man Henk.  We hebben natuurlijk heel erg meegeleefd met de liefde die tussen deze twee mensen ontstond, de plannen, het aanzoek en alle voorbereidingen voor deze prachtige dag.... en afgelopen donderdag hebben we hun Huwelijksfeest met ze meegevierd! Het was fantastisch!

 Zo kwamen we natuurlijk helemaal in de stemming voor een ( extra) bloghop in dit thema!

Welkom dus bij deze bloghop! Je bent hier zojuist begonnen, of je bent hier gekomen via de blogpost van ARIANA.

Wat een heerlijk thema is dit toch.... Zeker als het om mensen gaat aan wie je het zo erg  gunt!

In deze blogpost vertelde ik al dat ik met hulp van een aantal van onze teamgenootjes de "styling", oftewel de aankleding van de kerk en zaal waar de bruiloft plaats vond  mocht verzorgen...

Het leek me leuk mijn kaart een beetje hier op aan te passen!

Wat vast stond was dat het een romantische kaart moest worden, met een vleugje vintage, een beetje grunge en een toefje roze... want dat is helemaal ala Marion, de bruid!
Het werd uiteindelijk een kaartje met Mixed Media technieken! Natuurlijk in zachte tinten en een toepasselijke stijl. Ik begon met een dip 'n slide achtergrond waarin de kleuren Crumb Cake en Blushing Bride (hoe toepasselijk die naam!) verwerkt werden.

Daarna bracht ik op een aantal plaatsen met een van de Palette Knives wat Shimmery White Embossing Paste aan. Dit liet ik eerst goed drogen. Daarna bracht ik een finishing touch aan met inkt, embossingpoeder, en de Heat Tool. Net zo lang tot ik tevreden was!



Daarna begon het stempelwerk. Ik drukte de labelstempel van de set Floral Frames af met Versamark inkt, en met Gold Embossingpoeder en de heattool gaf ik dit een mooi glimmertje. Zo kwam het goud van de trouwringen subtiel terug. Dit stanste ik uit met de bijpassende Foliage Frame Framelits, en kleurde het in met diverse kleuren inkt en de Aqua Painters.

De tekst komt uit de Nederlandstalige stempelset Boeket vol Goede Wensen.

Maar daarna kwam het mooiste werkje, het "bloemschikken" ;o)

Ik stempelde en heatembosde de bloemen uit de stempelset en kleurde deze op de zelfde manier in met ifnkt en Aqua Painters.
 Deze bloemen stanste ik weer uit met de framelits van deze set. Maar ook stanste ik meteen een aantal blaadjes en takjes uit. Mooi zijn ze he?

De takjes en blaadjes gaf ik kleur met diverse watercolor techniekjes en sponswerk. Zo past alles mooi bij elkaar maar krijg je toch veel verschillende schakeringen van kleuren.
Hiermee maakte ik een mooie compositie... oftewel: Net zo lang schuiven tot het klopt... en dan alles voorzichtig vastplakken. Hier en daar wat verhoogd en wat blaadjes gekruld voor een mooie textuur.
En dat is op deze foto goed te zien....


Wat Metallic Pearls ( die vind ik zo gaaf!) voor nog wat goudglans en wat extra glimmer van de Wink of Stella Glitterbrush zorgen voor "net dat laatste element dat het af maakt"...

Ondanks alle laagjes, details en techniekjes is het toch een rustig geheel geworden, en past hij best goed bij de stijl van die dag. 

Ik hoop maar dat het bruidspaar hem mooi vond!


Hij is in ieder geval met heel veel liefde gemaakt en hopelijk komt dat gevoel over!

Ben je ook zo benieuwd naar wat mijn teamgenootjes maakten? Vervolg dan vooral onze bloghop! De volgende bijdrage kun je vinden bij ANKE

En mocht je tijdens het hoppen verdwaald raken is hier een volledig lijstje van deelnemende teamgenootjes:
Annette (hier ben je nu)


Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Floral Frames, Boeket vol Goede Wensen
Papier: Shimmery White, Blushing Bride
Inkt: Blushing Bride, Crumb Cake, Mossy Meadow, Petal Pink, Versamark
Dies: Foliage Frame Framelits Dies
Extra: Embossing Paste Shimmery White, Embossing Powder Clear en Gold
Embellishments: Metallic Pearls, Wink of Stella Glitter Brush
Tools: Palette Knives, Silicon Craft Sheet, Stampin'Spritzers, Aqua Painters, Big Shot, Die Brush, Stampin SPonges, Heat Tool, Embossing Buddy

tot snel!
Annette           

Eerstvolgende (mee)besteldagenr
Maandag 3 september om 19.00 uur 
Maandag 10 september om 19.00 uur


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS


Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!



7 opmerkingen :

  1. Supermooie kaart Annette! Ik ben vooral een beetje verliefd op de achtergrond :).
    xxx Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje is dit ik vind de achtergrond heel erg mooi.
    Gr Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelooflijk prachtige kaart.. Ben er stil van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintage stijl kaartje vol met kleine details...mooi hoor...en kan me niet voorstellen dat Marion en Henk hem niet mooi vonden😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een beauty! Wat een mooie technieken heb je gebruikt! En zo'n prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi Annette! Echt weer een kunstwerkje, met al die prachtige, subtiele kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel bijzondere kaart waaraan veel aandacht is besteed. Ik ben helemaal verliefd op je kleurgebruik en de subtiele kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!