woensdag 5 september 2018

De nieuwe Herfst-Wintercatalogus is ONLINE!

*vanavond 21.00 uur:  EXTRA meebestelling!*
08.01.18_HEADER_HOLIDAY_CATALOG_GO_UK

Het is zover: De nieuwe Herfst-Wintercatalogus staat online!


Herfst, winter, kerst, alles staat er in! En zo mooi! 
Echt een meer dan Gi-Ga-Goede catalogus!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Vanaf nu kun je hier de >>>CATALOGUS ONLINE<<< bekijken!

Maar natuurlijk kijkt een papieren exemplaar veel fijner. Lekker bladeren, post-its plakken je favorieten aankruisen etc. Ik heb er dan ook voldoende op voorraad!
Heb je nog geen vaste demo, en wil je graag een catalogus ontvangen? Neem dan even contact met mij op, dan leg ik een exemplaar voor je klaar. Je kunt deze dan op komen halen of ik stuur hem (tegen vergoeding van de verzendkosten) naar je op! (mocht je binnen drie maanden een bestelling plaatsen vanaf 30 euro verrekenen we de verzendkosten met het bestelbedrag!)

Er liggen hier al de nodige bestellijstjes klaar, van mensen die de catalogus al gezien hebben. Vanavond doe ik dan ook een EXTRA meebestelling. Je kunt tot 21.00 je lijstje aan me doorgeven.

Bestellingen vanaf 70 euro worden kostenloos naar je toe gestuurd!

Zin in workshops? Helemaal goed! Ik heb een heleboel leuks bedacht! Houd de workshopagenda maar in de gaten, er komt van alles aan!!!!!

Tot snel!
Annette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!