donderdag 6 september 2018

Wist je dat....... (nieuwtjes!)

*Wist je dat ik vanmorgen begonnen ben met het vullen van de WORKSHOPAGENDA en dat de inschrijvingen al verbazend snel gaan? Ik ben er gewoon een beetje beduusd van!
Wil je ook meedoen, pak dan snel je agenda er bij en meld je aan! Sommige data zijn al bijna vol!
Verrassend maar zo geweldig, dat enthousiasme!

* Wist je dat er dit jaar ook een ONLINE workshop gepland staat? Kijk maar eens bij de geweldige workshop van 17 november.... Wil je al zolang meedoen maar woon je te ver? Nu is het je kans!

Image result for workshops
* Wist je dat er op de Kijkkast Facebookpagina allerlei leuks aan komt? Like en volg de pagina en zorg dat je niets mist!

* En er komt nog meer leuks aan, voor als jij ook zo enthousiast bent over de nieuwe herfst-wintercatalogus en eigenlijk wel ALLES zou willen!

* Er komen nog meer workshops en andere activiteiten bij! Blijf de agenda checken...Natuurlijk houd ik jullie ook op de hoogte!

* Wist je dat er deze maand een fantastisch promotieactie is bij Stampin'Up!? Als je een workshop bij je thuis geeft waarbij mensen samen bestellen (dit is overigens absoluut niet verplicht!) , of als je zelf of samen met bijvoorbeeld vriendinnen een bestelling plaatst, van minimaal 275 euro je niet alleen je Stampin'Rewards krijgt ( die krijg je altijd bij een bestelling vanaf  200 euro) maar ook nog eens een exclusief pak Designer Series Paper ontvangt!? Supermooi papiertjes met prachtige motiefjes waar je ontzettend hebberig van wordt als je ze ziet! Voor enkele voorbeelden kun je HIER klikken.
08.01.18_HEADER_DASHING_DEER_HOST_UKSP

* Het superknutselseizoen komt er weer aan, alijd een mooi moment om eens met vriendinnen, zussen of collega's een workshop bij je thuis te boeken. Ik kom graag naar jullie toe en neem alle benodigde spulletjes mee! Dit zijn altijd supergezellige bijeenkomsten! Of je nu nog nooit gestempeld hebt of al verwoed stempelliefhebber bent maakt niet uit. Ik pas mijn projecten en workshop er op aan. Ook heb je als gastvrouw inspraak op de inhoud van de workshop. Waar mogelijk vervul ik graag je workshopwens! Mijn workshops, dat weten mijn vaste bezoekers altijd, zijn altijd goed voor elkaar en origineel! Plan snel een datum, of vraag een optie op een datum... voordat alle agenda's (inclusief de mijne ;o)) zich al weer helemaal vullen!

* Rond het komende weekend verschijnt er een nieuwe Kijkkast Nieuwsbrief! Daarin altijd het laatste nieuws en zo nu en dan een leuke verrassing, bijvoorbeeld in de vorm van een speciale aanbieding of te winnen prijsjes! Nieuwsbrieflezers hebben gewoon een streepje voor ;o) Ontvang je de Nieuwsbrief nog niet? Meld je dan HIER aan en laat me weten dat je de nieuwsbrief wilt gaan ontvangen. Je ontvangt dan hoogstens 1 a 2 keer per maand een email van de Kijkkast. Natuurlijk kun je je ook ten allen tijde uitschrijven als je de mails niet langer wilt ontvangen.

En dan te bedenken dat er nog veel meer nieuws aan komt... Maar voor vandaag was dit het!! Oh oh, ik ben zo blij met al het leuks! Doe je mee? Kom maar op! We maken er een mooi stempelseizoen van!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen 
Maandag 10 september om 19.00 uur
Maandag 17 september om 19.00 uur


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS



Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!