dinsdag 25 september 2018

Expressief met kleuren...met Serene Garden D-INKT!-sdag#70

* reminder: Heb je nog Bonus Vouchers?
Vergeet ze niet in te wisselen. 
Dit kan tot 30 september!
Daarna zijn ze echt niet meer geldig!*

Eindelijk weer eens een echt D-INKT!-sdagkaartje op mijn blog. Deze keer een kaartje dat ik een poosje geleden al maakte, voor een lieve dame die altijd dol is op inktige techniekjes.



Dus kon ik niet anders dan een inktig kaartje voor haar maken, toch?

Nou, er zit genoeg inkt op dit kaartje, dat ik maakte met de stempelset Serene Garden. ;o) 

Er is door alle kleur en effecten niet veel sereens aan deze kaart. ;o) Integendeel, het is een lekker uitbundig geheel geworden! Maar dat is juist leuk als iemand jarig is!

 Het lijkt alsof er heel veel laagjes in dit kaartje zitten, maar dat valt erg mee, het inktige paneel bestaat uit een laag. Door middel van het lijntje in de stempelset, en de aangebrachte schaduwen, lijkt het net een extra laag. Ook heb ik het middenvlak gemaskerd om de spikkeltjesstempel alleen op de buitenrand te kunnen afdrukken.

 Hier zie je dat wat duidelijker.

 Maar wat natuurlijk het meest opvalt is de kleur. De achtergrond heb ik gemaakt met een aantal inkten in roze-rode-gele tinten en de dip 'n slide techniek. De kleuren komen uit de nieuwste set In Colors! Mooi bij elkaar he? Zo warm!

Toen deze droog was ben ik pas gaan stempelen.


De prachtige set die ik gebruikte, Serene Garden, is zo mooi ontworpen! Het is een heel apart design, en met de onderdelen kun je echt allerlei kanten op, maar het resultaat zal nooit "doorsnee"zijn. Ik word altijd erg geinspireerd door deze set!

De bloemen heb ik vervolgens ingekleurd. Doordat de basislaag natuurlijk ook al gekleurd was zie je dit door het inkleurwerk heenlopen. Dat vind ik altijd erg mooi om te zien, en geeft je kleurwerk verrassende effecten hier en daar.

 Door de mooie heldere kleuren en vele details kun je de versiering mooi eenvoudig houden. Een mooi stukje van het 1/8 inch mini grosgrain ribbon geeft een leuk subtiel accent, mede doordat deze precies past bij de kleuren van de kaart. Zo is het een echte aanvulling.

 De bloemen heb ik lekker veel glitter gegeven door eerst wat lijm aan te brengen met de Fine Tip Glue en dit dan royaal te voorzien van een laagje Stampin'Glitter. Je ziet hier de kleuren gewoon doorheen maar het geeft een letterlijk en figuurlijk "schitterend"effect!

Het is altijd leuk om een kaartje te maken met iemand in je gedachten waar je dan je werk op afstemt. Zo kom je altijd aan een persoonlijk kaartje! En mijn ervaring is dat dat altijd extra gewaardeerd wordt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Serene Garden, Artisan Textures, Hand Delivered (tekst)
Papier: Cardstock: Lovely Lipstick, Basic Black, Whisper White, Shimmery White
Inkt: Stazon Black, Lovely Lipstick, Pineapple Punch, Grapefruit Grove, Old Olive
Embellishments: 1/8 inch mini Grosgrain Ribbon, Grapefruit Grove, Stampin'Glitter
Tools: Heattool, Stampin'Sponges, Blenderpens, Stam[pin'Spritzers. Aqua Painters, Silicon Craft Sheet, Post-its
En verder: Fine Tip Glue, Journaling pens

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen 
Maandag 1 oktober om 19.00 uur
Maandag 8 oktober om 19.00 uur


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!