zaterdag 1 september 2018

Een bijzondere Bruiloft in Stijl....

We hebben als team deze week een bijzondere dag gehad. Zo bijzonder dat ik nog een beetje op wolkjes loop en er nog steeds leuke en mooie momenten door mijn hoofd gaan.

Een poos geleden al vroeg vriendin en teamgenote Marion me of ik iets heel bijzonders wilde doen, voor haar.

Ze ging binnenkort trouwen met haar Henk, en vroeg mij of ik de styling, oftewel de aankleding van de kerk en feestzaal, voor de Grote Dag op mij wilde nemen, met hulp van een aantal teamgenootjes. Natuurlijk zei ik JA! En gelukkig mijn teamgenootjes ook toen ik hen de vraag stelde. Want zoiets groots kun je niet zomaar alleen!

Natuurlijk voelde het ook als een verantwoordelijke taak, want zoiets kun je maar een keer doen, dus moet het in een keer goed. Dus moest ik eerst zien uit te vinden wat de smaak en verwachtingen waren van het bruidspaar. Met de omschrijving van de bruid kwam ik al een heel eind, en toen we samen een Pinterest prikbord aanmaakten om onze ideeen te spuien bleken we perfect  op een golflengte te liggen.

En dan ga je plannen maken, taken verdelen, overleggen, dingen uitproberen, een draaiboek maken en heel veel lijstjes, spullen bestellen en verzamelen, boodschappen doen en keihard aan de slag!

Wat dacht je bijvoorbeeld van stoeien met dik 30 meter tule? ;o)
 Knippen, meten, plooien, naaien, uitproberen, plooien etc... maar het lukte!
Afbeelding kan het volgende bevatten: zittende mensen, tafel en binnen
Het halve huis werd er voor verschoven ;o)


De grote bloemen zijn gemaakt van papier... dit waren nog "proefmodellen"... ze werden gemaakt door de bruid zelf!




Met dit als eindresultaat....

Maar ook werd er natuurlijk gestempeld, gehandletterd en meer... Niet alleen door mij maar ook door andere Inky Bizz Teamgenootjes. De leukste details werden bedacht en uitgevoerd...

Zo maakte ik onder andere dit:


De berg papierbollen maakte ik...
 en samen met Maaike die ook een berg maakte maakten we er grote plafonddecoraties van....

Een plekje voor de taart werd voorbereid...

Mijn hal vulde zich met dozen, tassen en meer...
 Al met al, twee volgepropte auto's vol ;o)  Alles tot in de puntjes voorbereid, omdat we slechts twee uurtjes hadden om alles ter plaatse voor elkaar te krijgen!

Op de dag zelf ging iedereen hard aan de slag, echt een geweldig staaltje van teamwork... Al weer!!
We waren dankzij alle voorbereiding en de perfecte samenwerking precies op tijd klaar en het zag er superfeestelijk uit.

Foto's van de bruiloft mag de bruid zelf laten zien, maar hier zie je een klein beetje van wat je met mooie materialen, waaronder ook heel veel stempels, papier, handlettering  en vooral met heel veel aandacht, liefde, creativiteit en teamwork voor elkaar kunt krijgen.....


 Het was echt een geweldige dag en wat ben ik dankbaar dat ik daar bij mocht zijn en deel van mocht uitmaken....

De blije en verraste gezichten van het Bruidspaar bij het binnenkomen van de feestzaal waren onbetaalbaar!

Een dag met een lach en een (vreugde) traan en heel veel liefde. Het paar heeft de hele dag gestraald!

We hebben de hele dag genoten... In de avond mochten we ook nog overheerlijk dineren, aan zee! Toen werd nog deze foto gemaakt van dit deel van ons team! Het was heerlijk, bijzonder, en onvergetelijk. En dat alles door onze gezamelijke passie voor het stempelen.... Het kan soms bijzonder lopen he?

 En zoals ik wel vaker heb gezegd, ook die dag... sommige dingen kun je niet alleen, of zijn gewoon minder leuk alleen. Mijn motto is dan ook altijd : Teamwork, makes the Dream Work.

Deze dag, maar ook de voorbereidingen en de geweldige samenwerking en sfeer komen weer in mijn boekje van bijzondere momenten te staan..... Mooie herinneringen kun je zelf maken! VOoral als je het samen doet!

Inky Bizz is gewoon een heel bijzonder team! Dat hebben we al zo vaak bewezen....
Iedereen hoort er bij, staat voor elkaar, gunt elkaar alle goeds en alhoewel we verspreid over het hele land wonen, voelt dat heel anders....
Dankjulliewel!

Tot snel,
Annette







1 opmerking :

  1. Wat zag het er geweldig uit Ik zie natuurlijk niet alles, maar wat ik zie is geweldig mooi! Heel bijzonder dat jullie dit gedaan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!