maandag 7 oktober 2024

Rust, ontspan en geniet, een kaart vol structuur!

Na een paar hectische dagen besloot ik de stempelraderen weer op gang te brengen, door gewoon maar te beginnen, en wat leuke challenges aan te pakken!


Nou, dat lukte! Ik koos twee challenges uit waarmee ik aan de slag zou gaan, en besloot te beginnen met de achtergrond! Die werd heel inktig, heel kleurrijk, en heel erg ruig en vol structuur!


Daarop, als leuke tegenstelling, wat heerlijke flesjes en een potje, voor een echt ZENgevoel!
Want eigenlijk vond ik de achtergrond, hoe ruig ook, dat ook uitstralen, door de kleuren!


Dus het paste eigenlijk heel goed bij elkaar!


De leuke stempels komen uit de set Rest Relax Enjoy!  Echt een set voor iemand die van verzorging, ontspanning, welness houdt, of daar eigenlijk wel aan toe is! Je kunt potjes, flesjes en dopjes/deksels op allerlei manieren combineren!

Ik vind dit zo'n originele stempelset! Echt weer eens iets heeel anders! Maar ik kan zeker wel 10 momenten bedenken waarvoor ik hiermee kaarten zou kunnen maken!


En wat leuk is: Op 7, 8 en 9 oktober is deze set, net als andere stempelsets (geen ponsen of stansen, alleen stempels) uit de jaarcatalogus met 15 procent korting te bestellen! Net leuk, om nu toch die ene leuke set er bij te nemen, of misschien wel twee! ;o)


Ik daagde mezelf bij het inkleuren een beetje uit deze keer. Met Stampin'Blends probeerde ik het zo realistisch mogelijk te doen. Door naar echt glas te kijken en de lichtval goed proberen weer te geven is het voor een eerste keer best aardig gelukt denk ik!

Natuurlijk gebruikte ik voor het inkleuren, dezelfde tinten als voor de achtergrond!


Deze combinatie was deze keer de opdracht bij As You See it challenges! Ik vond het zo'n geslaagde combi!


De achtergrond is even een "verhaal apart"want daar heb ik me heerlijk op uitgeleefd!


Maar moeilijk was het absoluut niet! 

Eerst rolde ik met de Stampin'Roller flink wat inkt in de challengekleuren op een stukje Basic White cardstock!

Vervolgens spetterde ik mbv een Stampin'Spritzer flink wat waterdruppels op, wat ik lekker liet intrekken.


Toen het papier nog niet helemaal droog was pakte ik met Take Your Pick tool en het aanvullende set opzetstukjes en pakte daaruit het kartelsnijwieltje wat ik op mijn tool zette.

Hiermee sneed ik schots en scheef strepen in de gemaakte achtergrond. Je papier blijft dan gewoon aan elkaar zitten, maar je krijgt een soort inkepingen, waarlangs je het papier kunt scheuren. Door dat met vochtig papier te doen, en het papier een beetje te trekken ipv netjes scheuren, kreeg ik de mooie ruige en onregelmatige randjes. (Als je papier droog is krijg je een mooi strak effect, maar ik wilde nu even iets anders)


En al die stoere stroken plakte ik vervolgens, expres een beetje hotseknotsig scheef, op mijn achtergrond!


Deze leuke schets van Just Add Ink was hierbij mijn inspiratie!

Het glas kreeg nog even een glimlaagje met de Wink of Stella glitterbrush! Ik houd er van, haha!

En om de flesjes mooi te omlijsten plakte ik ze op een cirkel die ik gestanst had met de Spotlight on Nature stansen. Dan heb je meteen zo'n mooi sierrandje!


Alleen nog wat mooie Sequins er op in een bijpassend kleurtje, en natuurlijk de tekst, die helemaal perfect is, en dan is de kaart klaar om op te sturen!

En ik ben er zelf ook helemaal ZEN van geworden. Dat is wat stempelen (met mij) doet!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Rest, Relax, Enjoy
Papier: Cardstock: Basic White, Azure Afternoon, Granny Apple Green
Inkt: Azure Afternoon, Granny Apple Green, Shaded Spruce, Memento Black
Dies: Spotlight on Nature Dies
Stampin'Blends: Zelfklevende Pailletten in drie kleuren, Wink of Stella Glitterbrush
Tools Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool en extra opzetstukjes,Stampin'Spritzers

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 7 oktober 19.00 uur
Maandag 14 oktober 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info



2 opmerkingen :

  1. Annette, this is STUNNING! that background is amazing, and the perfect background for your graceful spa bottles! Such a lovely design! Thanks so much for playing at As You See It!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a creative, interesting background! Love it! And as you say, it's a great contrast to the smooth bottles. Thanks for joining in with us at As You See It.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!