woensdag 23 oktober 2024

Ijzige kerstkaart in zoet roze, met Sophisticated Sled

Tussen het herfstige kaarten door, groeit natuurlijk ook mijn voorraad kerstkaarten!


Want het is EN heerlijk om te doen, EN ik weet dat zulke kaarten altijd blij ontvangen worden!

Vandaag eens een kaart in zoetig roze!


Want het is leuk om ook met de niet doorsnee kleurtjes kerstkaarten te maken! En eigenlijk past dat zoete roze, gecombineerd met fris wit, hartstikke goed bij de "ijzige" stijl die bij de winter past!


En ik ben helemaal weg bij deze mooie kunstschaatsenstempel, die voor mij ook een beetje persoonlijke nostalgie is. In mijn tienertijd heb ik uuuuuuuuren- en dagenlang geschaatst, op de plaatselijke ijsbaan, op een sloot in de buurt, of op de ringvaart hier niet ver vandaan. Kilometers legden we af! Die herinneringen aan de sfeer zijn onvergetelijk!

Helaas zijn er niet veel ijzige winters meer!


De stempels en stansen komen uit deze geweldige set Sophisticated Sled! Deze keer heb ik dus niet de slede gebruikt, maar alleen de krans en de schaatsen!

Sophisticated Sled is een Online Only set, wat wil zeggen dat deze alleen Online te vinden is en niet in en catalogus te zien is.

Wil je meer inspiratie zien met deze set? Kijk dan ook eens HIER.


Na het inkleuren met Stampin'Blends, en het uitstansen bracht ik lekker veel glitter aan met de Wink of Stella Glitterbrush. En.... -leuk detail- ... de ijzers van de schaatsen stanste ik ook uit Textured Metallic papier en plakte deze vervolgens op de gestempelde afbeelding!


Onder de schaatsen en krans plakte ik twee afgeronde rechthoeken die ik stanste met de Nested Essentials Stansset. En mocht je nu denken: Hey, die gebruikt ze best wel vaak, dan klopt dat, want deze set is gewoon ideaal! De prachtige vormen met mooie stikselrandjes passen overal bij!


Op het onderste, grootste label stempelde ik meerdere keren de tekst die ik ook op de voorgrond gebruikte. Yay all the way! Die lettertjes in Moody Mauve inkt geven net wat meer contrast en pit.


De achtergrond kleedde ik ook een beetje aan! De drie stroken geven een leuke structuur.


Met de Dashing Designs 3D Embossingfolder maakte ik het mooie reliefje. Dit motief is echt verrassend, zo mooi!


En door met een Blending Brush wat inkt aan te brengen op de strookjes krijgen de reliefjes net nog wat meer nadruk.


Door bovenaan en onderaan stukjes van de strookjes af te scheuren krijg je een leuk verspringend effect. Zo past deze precies bij deze schetsChallenge van Sunday Stamps!


Natuurlijk koos ik ook voor wat embellishments die het "ijzige"een beetje benadrukken. Het prachtige gestreepte lint met regenboogglans, en de zilverwitte sequins geven wat koele glans!


Door de roze kleur kan deze kerstkaart ook meedoen met het roze thema bij Jingle Belles Challenges, en natuurlijk kan ook het kerstthema heel goed bij deze challenge van Addicted To Stamps.


Na deze roze kaart, heb ik natuurlijk ook weer inspiratie gekregen voor een volgend project! Misschien met deze zelfde set, maar dan weer in een andere stijl, of ik ga weer een kleur centraal stellen. Het kan alle kanten op gaan....Net waar ik op dat moment zin in heb! Gewoon lekker de inspiratie volgen, dat is het fijnst om te doen!

Ik vond dit roze thema wel HEEL erg leuk hoor! Ik vind het een heerlijk kleurtje!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sophisticated Sled (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Pretty in Pink, Thick Basic White
             Textured Metallic Specialty Paper
Inkt: Memento Black, Pretty In Pink, Moody Mauve
Dies: Sophisticated Sled Stansen, Nested Essentials Dies
Embossing: Dashing Designs 3D Embossingfolder
Stampin'Blends: Pretty in Pink, Smoky Slate, Lost Lagoon
Embellishments: Wink of Stella Glitterbrush, Neutrals Adhesive Backed Sequins, Gestreept lint met regenboogglans
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel,
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 28 oktober 19.00 uur
Maandag 4 november 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!