woensdag 9 oktober 2024

Een wagen vol kerst in koele kleurtjes

Soms moet je niet te lang nadenken, maar gewoon beginnen. Dat had ik de afgelopen week na een paar dagen niet stempelen. Een paar leuke challenges gaven mij even dat ene zetje dat ik nodig had!


En zodra ik dat deed had ik natuurlijk meteen de smaak weer te pakken natuurlijk. Net als altijd!

Daar rolde onder andere deze vrolijke, kerstige kaart uit!


Een kaart met een grappig kersttafereel, een kar vol kerst!


Ik had echt zin om deze set er bij te pakken, Filled with Cheer!

Dit is een superleuke set uit ons Online Only assortiment!

En het extra-leuke is dan weer dat deze set past bij de set Filled With Cheer. Beiden hebben een leuke kar die je kunt vullen. Je kunt de onderdelen onderling allemaal uitwisselen voor nog meer combinaties en variaties! En ook heel belangrijk en handig: De stansen van Filled With Fun passen ook weer bij Filled with Cheer! Yep, daar is duidelijk heel goed over nagedacht!


De afbeeldingen kleurde ik in met Stampin'Blends, in een -vind ik tenminste- heel toffe kleurcombinatie!




Het hele tafereel kwam op een mooie witte basis om het extra mooi uit te laten komen.

Met de Perennial Postage stansen en de Sneeuwhemel Embossingfolder maakte ik ook deze passend in het sneeuwthema!

Er achter plakte ik enkele strookjes van het Brights 6x6 inch DSP. De onderkant er van knipte ik in bannervormpjes. Onderaan liet ik de strookjes terugkomen.

Dit idee haalde ik uit deze kerstkaarten-schets van Jingle Belles challenges! Zoals je ziet heb ik de schets gespiegeld, omdat dit bij mijn afbeelding mooier uitkwam.

Ik vind het altijd leuk om wat grappige details toe te voegen, zoals de strikjes waarmee ik de lampjes aan de kar heb gehangen, en de mooie decoraties met Geode effect, die prachtig schitteren en goed passen bij het koele kleurenschema van deze kaart!

Met de Wink of Stella gaf ik een mooi glitterlaagje aan de sneeuwpop, de lampjes en de kerstballen.

Hatsjekidee, ik heb weer een kerstkaart klaar, en nog wel een hele vrolijke! 

Heerlijk om in deze maanden nog heel veel kerstige kaarten te maken! Vanavond weer verder!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Filled With Cheer (Online Only), Filled With Fun (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Balmy Blue
             DSP: Brights 6x6 inch DSP
Inkt: Memento Black
DIes: Filled with Fun Dies (Online Only), Perennial Postage Dies
Embossingfolder: Sneeuwhemel 3D Embossingfolder
Embellishments: Bakers Twine Essentials Pack, Zelfklevende Decoraties met Geode Effect, Wink of Stella Glitterbrush

Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 14 oktober 19.00 uur
Maandag 21 oktober 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info


3 opmerkingen :

  1. Oh WOW WOW WOW what an incredible version of the sketch and an amazing card in every respect! So pleased you could join our Sketchy fun at Jingle Belles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a delightful card, Annette! I love all of your cute layers and that happy little snowman. The string of lights decorating the wagon is a fun addition. Thanks so much for sharing this with us at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is all kinds of fun!!! Our colors look great in your scene and the layering is fab! Thanks for playing with us at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!