dinsdag 8 oktober 2024

Heel Veel Sterkte wensen met Herfstwensen

Er zijn van die periodes dat je er veel te veel nodig hebt.....


...Kaarten om iemand sterkte toe te wensen en te laten weten dat je aan ze denkt!

En als je ze dan toch moet sturen, dan gaat er niets boven handgemaakt, want daar kun je een beetje liefde in stoppen.

Bovendien kun je zo'n kaart dan mooi afstemmen op de personen, de tijd van het jaar, de omstandigheden.


Deze keer koos ik daarom voor de set Herfstwensen! Een ontzettend mooie stempelset met Distinktive effect. Je kunt bovendien de nerven over het blad heen stempelen als je dat wilt. Zo kun je daar ook een heel andere kleur voor nemen. Mogelijkheden dus! En... de set bevat mooie, bruikbare, nederlandstalige teksten!


Leuk weetje is dat op 7, 8 en 9 oktober deze set, net als andere stempelsets uit de jaarcatalogus, met 15 procent te bestellen is! Woohoo!


Ik stempelde drie verschillende bladeren in oranjetinten. Door af te stempelen, of juist met donkerdere inkt wat accenten aan te brengen, kreeg ik ondanks die ene kleur, toch drie verschillend gekleurde bladeren!


Ik besloot de nerven er niet op te stempelen maar om deze los uit te stansen uit Basic Black cardstock, met de Herfstwensen stansset. Wat een mooie stansset is dit. Heel uitgebreid ook!
Uiteraard stanste ik ook de gestempelde blaadjes er mee uit!


Deze kleurcombinatie was het gevolg van deze Challenge van TGIF Challenges!


Ik plaatste ze in een mooi groepje, bovenin de kaart. 

De achtergrond had ik lichtelijk beinkt met een Blending Brush. Dat geeft warmte.

De tekstjes stempelde ik op losse strookjes, maar zie je ook in de achtergrond subtiel terug.


Voor evenwicht en contrast kwamen links nog wat strookjes cardstock.

Maar voor de rest bleef de kaart rustig, met veel lege ruimte.  Zo komt het bladerenarrangement ook extra mooi uit.


Bij CAS of Friday challenges wilden ze deze week een Clean and Simple kaart zien met Bladeren, dus volgens mij voldoet deze kaart daaraan.


Bij zo'n kaart is eenvoud het mooist. Embellishments waren dus echt niet nodig. Dat heb ik eigenlijk allemaal gemaakt met de extra blaadjes en de achtergrond.

Hopelijk blijft deze kaart nog even in mijn voorraad, maar mocht ik hem nodig hebben, zal ik hem met liefde opsturen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Herfstwensen
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Basic Black
Inkt: Pumpkin Pie, Peach Pie, Black Memento
Dies: Autumn Leaves Dies/Herfstwensen stansen
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers

Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 14 oktober 19.00 uur
Maandag 21 oktober 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info


1 opmerking :

  1. Blaadjes zijn heel geschikt voor sterkte-kaartjes! En die van jou zijn mooi. Leuk dat je meedoet bij CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!