woensdag 12 juni 2024

Verjaardagskaart met Thoughtful Expressions - Geen Verjaardag Zonder Kaartje


Vandaag laat ik een lekker vrolijk verjaardagskaartje aan jullie zien! Frisse kleuren, en lekker uitbundig!


Op een rustieke achtergrond maakte ik een lekker overvloedig cluster van bloemen en takjes en blauw en geel tinten!


Voor het kleuren gebruikte ik Stampin'Blends en een losse inkleurtechniek, waardoor je een soort watercolor effect krijgt!
 

De afbeeldingen zijn deze bloemen en takjes uit de set Thoughful Expressions! Een set die heerlijk is om in te kleuren!


Maar laat ik eerst even vertellen waarvoor ik deze kaart maakte!

De aanleiding was de Challenge in de nieuwe supergezellige facebookgroep die ik heb geopend helemaal in het teken van verjaardagskaarten! De naam van de groep is dan ook: 



In deze facebookgroep willen we het maken, het versturen EN het ontvangen van gezellige verjaardagspost in ere herstellen! Niets kan immers een handgemaakte, persoonlijke verjaardagskaart vervangen. Zonder kaartje is een verjaardag niet compleet!

We hebben een verjaardagslijst, we delen tips en ideeen, en we hebben elke maand een challenge!
En wie weet komt er nog meer leuks voorbij.... Dat blijft nog een verrassing!

Inmiddels hebben we meer dan 50 leden, maar dat mogen er nog veel meer worden! Bij deze nodig ik dus ook jou van harte uit om bij deze groep te komen. Meedoen met de activiteiten is het leukst, maar gewoon meekijken mag ook! Iedereen kan en mag lid worden!

UITNODIGING!

Kom je er bij?

Klik HIER om de groep te vinden, en je aan te melden. Je bent van harte welkom!! 


De challenge van deze maand was heel uitnodigend, dus ik heb er meerdere kaarten voor gemaakt! Dit was de eerste!


De bloemen kregen een stoere achtergrond!

Deze maakte ik met de geweldige stempelset Textured Timber! Voor mijn achtergrond combineerde ik meerdere houtmotieven uit de set. Het geeft een lekker rauw resultaat, wat lekker contrasteert met de lieflijke bloemen!


De ene tekst stempelde ik op een strookje cardstock, de andere op het mooie label.


Net als de gestanste bloemetjes en takjes komt deze uit de Thoughtful Expressions stansset, die helaas niet meer te bestellen is, maar die natuurlijk eventueel te vervangen is voor andere takjes en stansjes.

De kaart had weinig decoratie meer nodig, maar de gele dots geven net nog even een frisse touch aan het geheel.

Vanwege de kleuren past de kaart ook meteen bij deze challenge van Color Hues, en ook bij deze challenge van Paper Players.  Dat komt goed uit!


Met veel plezier heb ik aan deze kaart gewerkt! Het is altijd fijn een verjaardagskaart op voorraad te hebben, zodat je niet misgrijpt als je snel een kaart wilt versturen. Geen verjaardag mag immers zonder kaartje zijn! ;o) Uit eigen ervaring weet ik hoe feestelijk het is om op je verjaardag gezellige post te krijgen, en je daardoor ECHT jarig te voelen! 

Het maken, het sturen en het ontvangen is gewoon drie keer feest!

Nu hoop ik natuurlijk dat je het leuk vond om deze kaart te bekijken, en deze post te lezen, en zou het helemaal superleuk zijn als ik, samen met mijn medebeheersters Liesbeth en Anke, je binnenkort in "Geen verjaardag Zonder Kaartje" mag verwelkomen!

Wat heb ik gebruikt:

Stempels: Thoughtful Expressions, Textured Timber (Online Only), Cake Fancy (tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Daffodil Delight, Blueberry Bushel,Boho Blue, Old Olive, Granny Apple Green, Thick Basic White
Inkt: Memento Black, Pecan Pie, Mossy Meadow
Dies: Thoughtful Expressions Dies (niet meer leverbaar)
Stampin'Blends: BOho Blue, Blueberry Bushel, Nicht of Navy, Lemon Lolly, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Old Olive, Soft Sea Foam, Pecan Pie
Embellishments: Zelfklevende rondjes in kleuren van de regenboog.
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 17 juni
Maandag 24 juni



NU 10 procent extra korting, op:
 *Productpakketten met stansen
*Stans/emboss machine
*Mini Stans/emboss machine
Deze aanbieding geldt tot 30 juni!



NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij straks de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.


7 opmerkingen :

  1. So very pretty! I love all the color and texture you've given your card! Thanks for playing with us at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An eye-catching array of beautifully combined images, colours and textures. Thank you for joining us at Colour Hues.
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is lovely!!! The layers are so beautifully done. Just a note about our Color Hues challenge for the future ... we limit the desing to the two color hues only (plus listed neutrals) so in this case the green excludes you from the winner list however thank you for sharing this gorgeous card. We hope to see you back next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is a gorgeous card, and I hope you'll come join us again at Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the background and fabulous detail and layering of those florals too. Thanks for playing along with my colour challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a wonderful use of the colors. I love how much depth you achieved with the layers and background. So glad you shared this with us at The Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so pretty, love all the colours you combined. Thanks for playing along with The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!