donderdag 13 juni 2024

Frisse Sinas-kaart met Simply Sparkling!


Het is een lekker gevulde week bij de Kijkkast, want deze week vinden de maandelijkse Kijkkast Clubworkshops weer plaats! Vier groepen komen elk een techniekenworkshop doen, en dat elke maand weer, en elke maand doen we natuurlijk iets anders!

Van het geven van workshops krijg ik zelf ook altijd heel veel inspiratie, dus ik ben er zelf ook even voor gaan zitten!


Deze keer combineerde ik weer twee leuke challenges en daar rolde deze frisse, fruitige kaart uit!


Ik gebruikte er het Simply Sparkling productpakket voor. Met de stempels en stansen maak je allerlei leuke blikjes, die je met de teksten en accessoires allerlei looks en thema's kan meegeven! Reuze leuk!

Deze set is te vinden bij de Online Only artikelen, EN is alleen deze maand met 10 procent EXTRA korting (die dus bovenop de productpakketkorting komt!) te bestellen. Hoe leuk is dat!

Deze tien procent geldt voor alle productpakketten met stansen, maar ook voor de Stampin'Cut & Emboss Machine, zowel de grote als de kleine! 


Vanwege deze leuke kleurenchallenge van TGIFChallenges, besloot ik er een sinasblikje van te maken, zodat het Pumpkin Pie meteen perfect paste!

Dat steekt natuurlijk heel fris af bij het Azure Afternoon en het Basic Gray! Juist het frisse van de kleuren maakte dat ik aan deze stempelset moest denken!


De kleuren kwamen ook terug in de achtergrond, die ik met Blending Brushes aanbracht en daarna een prachtige structuur gaf met de geweldige So Swirly Embossingfolder. Ik vind deze structuur helemaal passen bij dit "vloeibare"thema!

Met een Stampin'Write Marker bracht ik nog wat spettertjes aan.

Onder het blikje kwam een rond frame dat ik stanste met de Geschepte Cirkels Stansen. Zo omlijst je de blikjes en creeer je een mooie basis om ze op te plaatsen.


En het gebruiken van een frame was toevallig ook het thema van Inkspirational Challenges deze week!


Aan de linkerkant kwam voor net even een extra kleuraccent een strookje van het Designpapier in heldere kleuren.


Om het NOG echter te maken stanste ik de boven en onderkant van de blikjes uit dit prachtige getextureerde Metallic Papier. Dit heeft een mooie donkerzilvere kleur en een lichtmatte glans die perfect passend is.

En oh joh, die onderdeeltjes zijn zo ontzettend gaaf. Door het in dit folie uit te voeren komen ze zo mooi uit! Tot in detail zijn de randjes, en treklipje en de ribbeltjes uitgevoerd. Dat zie je goed op de foto hieronder!

Ook de sinaasappeltjes en bubbels kregen een glans laagje met de Wink of Stella Glitterbrush.


De tekst op het blikje is geheatembosst in wit, en op de achtergrond stempelde ik heel subtiel wat kleine bijpassende woordjes.

Omdat er zoveel mooie stansen en elementjes in de set zitten, en ik er daar een heleboel van gebruikt heb, vond ik verdere versieringen deze keer overbodig. 

Al met al is het een frisse kaart, met een eenvoudige indeling, maar toch vol details, en waar ik met heel veel plezier aan heb zitten werken. Van deze vrolijke, frisse blikjes word ik gewoon heel vrolijk, en hopelijk werkt dat ook zo voor de jarige die deze kaart zal ontvangen! 

En jij, vind jij deze blikjes ook zo leuk?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Simply Sparkling ( Online Only)
Papier: Cardstock; Basic White, Thick Basic White, Pumpkin Pie, Peach Pie, Basic Gray
            DSP: 6 x 6 inch Designpapier in heldere kleuren
            Textured Metallic Specialty Paper
Inkt: Pumpkin Pie, Azure Afternoon, Basic Gray, Memento Black, Versamark
Dies: Simply Sparkling Dies ( Online Only), Deckled Circles Dies
Embossingfolder: So Swirly
Stampin'Blends: Smoky Slate, Pumpkin Pie
Stampin'Write Marker Pumpkin Pie
Embellishments: Wink of Stella Glitterbrush, Embossingpowder White
Tools: Stampin'Cut & Embossingmachine, Heat Tool, Blending Brushes

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 17 juni
Maandag 24 juni


NU 10 procent extra korting, op:
 *Productpakketten met stansen
*Stans/emboss machine
*Mini Stans/emboss machine
Deze aanbieding geldt tot 30 juni!




NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij straks de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.


2 opmerkingen :

  1. Clever use of the frame as a design element behind those fabulous, fizzy orange drinks. A fun and lively card. Thanks for joining in at Inkspirational.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!