maandag 3 juni 2024

Voor de jarige smulpaap - FMS

Het is door alle omstandigheden al weer een tijd geleden dat ik aan een challenge meedeed, en eigenlijk had ik er ook nu ook geen tijd voor, maar gisteravond heb ik toch even wat me-time ingelast en lekker even een kaart gemaakt, gewoon omdat ik er zo'n zin in had!


Er lag namelijk een stempelset op mijn tafel klaar, die uitnodigt om er smakelijke kaarten mee te maken!

En wat voelde ik me happy toen ik eenmaal bezig was! Soms moet je gewoon tijd MAKEN he?


Het is de set Bistro Burger, met de bijpassende Bistro Burger stansen!

En dit is nou echt zo'n set die mij verraste! In eerste instantie bladerde ik er voorbij toen ik in de catalogus keek, maar even later realiseerde ik mij dat dit nu net zo'n stempelset is die bij de meeste mensen, ook bij mij, in de collectie ontbreekt!


En het is nou juist zo'n leuk thema, gewoon omdat veel mensen dol zijn op burgers, omdat het jongelui aanspreekt, omdat het ook een leuke set is voor mannenkaarten, omdat je er leuke tekstgrapjes mee kunt bedenken, en omdat gewoon weer eens iets heel anders is om een kaart mee te maken!


Deze keer maakte ik er een lekker clean kaartje van met frisse kleuren, en een "groepje" in de rechter bovenhoek!
Dit idee haalde ik uit deze challenge van Freshly Made Sketches, en vond ik ideaal voor dit thema!

De cirkel kom ik immers perfect voor de hamburger vervangen!


Ik stempelde en kleurde de afbeeldingen van de hamburger, de patatjes en de augurk in met Stampin'Blends!


Het vierkantje achter de hamburger haalde ik uit dit pak Brights DSP. Ik vind deze pakjes DSP altijd ideaal, omdat ze overal bijpassen.

Hier koos ik het gele streepje, en dat zelfde geel komt natuurlijk terug in de saus en in de frietjes.


De tekst heat Emboste ik in wit op een stukje Poppy Parade cardstock waar ik met de Pick a Punch mooie ticketuiteinden aan maakte. Het prikkertje met vlaggetje dat ik in de augurk prikte is ook in het Poppy Parade gemaakt.

Ik vind het zo gaaf dat er bij de sets vaak zulke leuke extraatjes zitten. Dat MAAKT gewoon de kaart, vind ik!



Onder het tekststrookje voegde ik een strookje glinsterpapier toe, en ook kwamen er nog wat mooie platte rondjes met regenboogglans bij, omdat een beetje glinster en glans een kaart levendig maken. Beiden hebben de kleur groen, wat weet mooi past bij de kleur van de sla. Het geeft rust en eenheid in een kaart als kleuren terugkomen!



Achter het "groepje" oftewel cluster, bracht ik met een Blending Brush nog wat inkt aan. Dat maakt het net af en zo zweeft de hamburger niet meer in het "niets".

Heerlijk om zo een avondje te stempelen, stansen en kleuren. Creatief bezig zijn helpt mij altijd even nare dingen of zorgen te vergeten, en het maakt me blij en voldaan. Eens kijken of ik vanavond weer wat ga maken, want van iets maken krijg ik altijd weer ideeen voor het volgende project, dus nu wil ik lekker doorgaan!  Heb jij dat ook wel eens? Of ben ik de enige met deze gekke tic?πŸ˜‰

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Bistro Burger
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Poppy Parade
             DSP: 6 x 6 inch Heldere kleuren/Brights
             Glinsterend Speciaalpapier Berry Burst, Old Olive en Wit.
Inkt: Memento Black, Poppy Parade, Versamark
Dies: Bistro Burger Dies
Embellishments: Zelfklevende Platte Rondjes met Regenboogglans, Embossingpowder White
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit.

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 3 juni
Maandag 10 juni



NU 10 procent extra korting, op:
 *Productpakketten met stansen
*Stans/emboss machine
*Mini Stans/emboss machine
Deze aanbieding geldt tot 30 juni!



NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij straks de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.


1 opmerking :

  1. Yum! what a fun card! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!