zondag 16 juni 2024

Even bij praten met een bakkie - met Latte Love


Soms is het zo druk met van alles en nog wat dat je sommige vrienden al veel te lang niet meer gesproken hebt!


Hoe leuk is het dan om ze een kaartje te sturen, met een uitnodiging om weer eens lekker bij te kletsen bij een bakkie koffie!


De set Latte Love is daar natuurlijk de perfecte set voor! Samen met de bijpassende stansen maak je in korte tijd een heerlijk bakje koffie, maar dan eentje die je per post kunt versturen ;o)

Deze Online Only set is trouwens deze maand met 10 procent extra korting te bestellen!


Ik stempelde, kleurde en stanste de kopjes koffie uit. Ik vond het extra leuk om uit die kopjes dan weer de koffie te stansen zodat die iets lager vallen doordat ik de buitenrandjes met Dimensionals heb opgeplakt en de binnenkant niet! 




In deze kleuren doen de bekers mij aan het zestiger jaren servies denken dat zo ongeveer iedereen vroeger had. Wij hebben het ook gehad, maar nu hebben we alleen nog een paar soepkommen over, de rest is gesneuveld in de loop der jaren ;o)


De kopjes plakte ik op cirkels die ik stanste uit cardstock in de zelfde kleurtjes. Hier gebruikte ik de Deckled Circle stansen voor!


Het idee voor de indeling komt van deze Schets van Freshly Made Sketches!


De tekst heatembosste ik, en als accent bracht ik nog wat bijpassende dotjes aan!

En aangezien ik wel weer eens zin had in wat "rustige"kaartjes, liet ik het hier bij. Het is ook precies genoeg zo, vond ik!

Het was weer heel erg leuk om te maken, deze kaart, en wie weet ga ik hem meteen opsturen vandaag! Even bijkletsen met een bakkie er bij is altijd gezellig toch?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Latte Love (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Fresh Freesia, Pecan Pie
Inkt: Black Memento, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Fresh Freesia, Pecan Pie, Versamark
Dies: Latte Love Dies, Deckled Circles Dies
Stampin'Blends: Daffodil Delight, Granny Apple Green, Fresh Freesia, Smoky Slate
Embellishments: Embossingpowder White, Zelfklevende rondjes met kringenpatroon (Online Only)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit

Tot snel maar weer!

Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 17 juni
Maandag 24 juni


NU 10 procent extra korting, op:
 *Productpakketten met stansen
*Stans/emboss machine
*Mini Stans/emboss machine
Deze aanbieding geldt tot 30 juni!




NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij straks de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.



3 opmerkingen :

  1. Oh my, these lattes are perfect for the sketch. Such a fun card. So glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice. Love the lattes and the different colors you used to show them off.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your coffee cups are so cheerful on your beautiful card. Thanks for sharing with us at CC&S Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!