zondag 1 augustus 2021

Superzomerse watercolor-kaart met In Bloom

Op deze gezellige zondag laat ik even een lekker zomers kaartje zien, in gezellige knalkleurtjes!


Met zulke kleurtjes kun je alleen maar vrolijke kaarten maken, dus besloot ik er een verjaardagskaart van te maken!

Lekker met een bloemig thema, want dat is gewoon altijd goed!

Van bloemen word je blij!



Aan dit plaatje zie je meteen waar ik mijn inspiratie vandaan haalde! Kleurenchallenge #653 van Color Throwdown! De kleuren spraken me meteen aan!

Het leek me leuk hier bij strakkere bloemvormen te combineren met de grillige en onvoorspelbare effecten van Watercolor! Dat leverde een interessante achtergrond op!

De stempelset die ik vandaag gebruikte is de set In Bloom! Deze staat in de jaarcatalogus!

Deze set kom je maar weinig tegen, maar het is echt een geweldige set, voor lekkere frisse, gestileerde kaarten. Zeker ook voor Clean & Simpleliefhebbers een heuse topper!

Bij de watercolorachtige achtergrond leek het me leuk om dit strak af te werken. Dat deed ik door de achtergrond op mooi contrasterende laagjes te plakken waardoor je een strakkere omlijsting krijgt.

Ook in het "groepje"op de kaart komen strakke lijnen terug!

De tekst komt uit de In Bloom stempelset. Daaronder kwamen twee cirkels die ik met de Layering Circles dies stanste uit Basic White en Vellum cardstock. 

Daarbij voegde ik deze gave uitgestanste bloemen toe, die mooie strak zijn, en voorzien zijn van mooie stikseleffecten. Natuurlijk koos ik de zelfde kleuren cardstock hiervoor als de kleuren inkt die ik in de achtergrond had gebruikt. 

De Pierced Blooms dies zijn echt geweldig! En ook een ideale manier om je restjes op te maken, zoals ik HIER al liet zien! Ik kon deze bloemetjes nu zo uit mijn voorraad halen.


Wat is het toch heerlijk als alles zo mooi bij elkaar past!!!

Dit was dan weer mijn inspiratie voor vandaag! Wat vind jij van deze knalkleuren?

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:|
Stempels: In Bloom
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Garden Green, Basic White, Vellum, Shimmery White
Inkt: Garden Green, Magenta Madness, Crushed Curry, Pumpkin Pie, Memento Black
Dies: In Bloom Dies
Embellishments: Matte Black Dots
Tools: Stampin Cut& Emboss Machine, Heat Tool, Stampin'Spritzers, 

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 2 augustus om 19.00 uur
Dinsdag 3 augustus om 19.00 uur ivm start Minicatalogus
Maandag 9 augustus  om 19.00 uur




De Kijkkast-AUGUSTUS-actie: Gebruik de actuele hostesscode F4TE7DYH
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje OPAL ROUNDS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



1 opmerking :

  1. So very pretty!! Thanks so much for playing along with us this week at the Color Throwdown challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!