donderdag 26 augustus 2021

Volop mixen en matchen met Sale-A-Bration producten! - Met Kijkkast Live Video!

Een poosje geleden was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast Facebookpagina!  Dat is zo leuk om te doen! In deze blogpost vertel ik wat we die keer maakten en kun je de videoregistratie terugvinden!

Gewoonlijk laat ik de volgers van mijn fb pagina kiezen welke set ze graag willen zien in de volgende Kijkkast Live! Deze keer deden we het echter anders! Er werd niet gekozen, maar ik ging in deze Kijkkast Live volop combineren en mixen met allerlei producten uit de Sale-A-Brationfolder!


Gewoon om te laten zien wat deze producten zijn, en wat ze kunnen, en om inspiratie te delen met deze prachtige producten, die je nog tot eind september gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!*

*Klik HIER als je meer wilt weten over de Sale-A-Bration!*

Hier en daar gebruikte ik ze samen, soms op een onverwachte manier, maar ook combineerde ik de iSale-A-Brationproducten met een aantal items uit de Mini Catalogus en uit de Jaarcatalogus. Er is ZO veel mogelijk!




Het leverde een viertal kaarten op, voor verschillende gelegenheden, en in uiteenlopende stijlen. Hier en daar gebruikte ik ook items op een leuke, onverwachte manier.

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket of het papier te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met in dit geval dus  de verschillende Sale-A-Bration items!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!


Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Het is een uitgebreide video geworden, ik deel heel veel tips en laat alle stappen uitgebreid zien!

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:






Als eerste maakte ik een moderne bloemenkaart, in frisse kleurtjes!




Hoe gaaf is het om gratis papier, en gratis stempels, beiden Sale-A-Brationkadoos, die op het eerste oog niets met elkaar te maken hebben zo mooi met elkaar te zien combineren!

Als tweede maakte ik een kaart waarop ik wederom gratis te kiezen designpapier combineerde met een eveneens gratis stempelset. Ik laat hierbij een paar tedchniekjes zien om kleur aan te brengen.




Het lijkt net of er licht vanuit het huis schijnt. Het levert een warme kaart op, die een gevoel van welkom zijn uitstraalt.

En toen was het tijd voor iets totaal anders. Ik besloot nog meer te mixen en matchen en maakte een Mixed Media kaart waarin ik wederom diverse Sale-A-Brationkadoos combineerde, maar ook enkele producten uit de nieuwe Mini Catalogus.



Zo leuk om weer eens iets heel anders te maken met deze producten! Heerlijk, zie veelzijdigheid! Het levert een lekker ongebruikelijke kerstkaart op!


Als laatste liet ik zien dat je deze zelfde kaart, met de zelfde stappen en grotendeels hetzelfde materiaal, ook een heel andere look kunt geven!



Hier gebruikte ik prachtige bladeren, en die zijn gewoon altijd goed! De set die ik hiervoor gebruikte staat in de Mini Catalogus!


In de video laat ik alle gebruikte producten zien, en je kunt ze ook allemaal terugvinden in de lijst van gebruikte producten onderaan deze blogpost!

Ik gebruikte maar liefst drie stempelsets uit de Sale-A-Brationfolder, soorten designpapier uit de Sale-A-Brationfolder, en het prachtige Specialty paper komt ook uit de Sale-A-Brationfolder! Je herkent ze in de onderstaande lijst aan de afkorting (SAB)! Allemaaal gratis verdiende producten dus. 

Hoe tof is dat!


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, vrijdag 13 auggustus om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je vindt me dan HIER!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Tot snel,
Annette


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Delicate Dahlia's (SAB), Feels Like Home (SAB), Textures & Frames (SAB), Gorgeous Leaves, Frosted Gingerbread.
Papier: Cardstock: Basic White, Fresh Freesia, Soft Succulent, Night of Navy, Shimmery White, Thick Basic White, Pear Pizzazz, Crumb Cake, Cherry Cobbler
            DSP: Penguin Playmates DSP (SAB), Beautifully Penned DSP (SAB) Peaceful Prints DSP (SAB), 
            Be Dazzling Specialty Paper (SAB)
Inkt: Fresh Freesia, Just Jade, Versamark, Stazon Black, Smoky Slate, Daffodil Delight, Pumpkin Pie, Real Red, Cherry Cobbler, Crumb Cake, Pear Pizzazz, Garden Green, Soft Sea Foam
Dies: Gingerbread Dies, Intricate Leaves Dies, Stitced REctangle Dies
Pons: Symmetrical Stems Border Pons
Embellishments: Bakers TGwine Essentials Pack, 2020-2022 In Color Square Gems, Wonderful Snowflakes, Red Rhinestones, Embossingpowder white
Tools: Blenderpens, Heat Tool, Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Bruses, Paper Snips, nietmachine.



Het grootste stempelfeest van het jaar!
Tot en met eind september: SALE-A-BRATION!
Verdien GRATIS prachtige stempelproducten -> INFO!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 30 augustus  om 19.00 uur
Maandag 6 september om 19.00 uur




De Kijkkast-AUGUSTUS-actie: Gebruik de actuele hostesscode F4TE7DYH
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje OPAL ROUNDS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Kies er vervolgens t/m eind septemer als extra kado 1 voordeelpakket GRATIS bij uit uit de Minicatalogus - ongeacht de waarde hiervan!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!