zondag 6 juni 2021

Vrolijk zondagochtendklusje ;o)

Na een stempelvolle week had mijn stempelhoekje vanmorgen echt even een grote opruimbeurt nodig.

Gewoonlijk ruim ik na elk project alle stempels, inkten, gereedschappen en papiertjes weer netjes op voordat ik aan iets nieuws begin, anders kan ik niet lekker werken..... 
Zo gebeurde het ook deze week, het was best opgeruimd, maar nu moest alles ook weer even een grote cleanup hebben om alle inimini snippertjes en restjes ( waaronder uiteraard ook die beroemde achterkantjes van de Dimensionals hahaha) even weg te halen. 
Kortom...... Ruimen, een lapje er langs en stofzuigen!

Nadat ik de laatste losse dingen had opgeruimd lag er nog een stapeltje van restjes cardstock op de hoek van mijn tafel. Klaar om dat op te bergen. 
Ik legde alvast wat stukjes opzij die bij mijn geplande werkstuk van vandaag pasten en bedacht me toen dat ik eigenlijk net zo goed meteen al die reststukjes even kon wegwerken. Het zijn soms van die onhandige vormen, of smalle stroken waarvan je je afvraagt wat je er nog mee kunt....
Weggooien vind ik als grote papierfan zonde, maar alles bewaren kan natuurlijk ook niet! 
Dus ik dacht: Dan maar meteen iets nuttigs er mee doen!

Daarom pakte ik er snel mijn Pierced Blooms Dies bij!


Van die leuke, grappige bloemen met die lieve stikseltjesdetails moet een mens wel vrolijk worden!
Deze stansset staat in de Minicatalogus nu nog als bundle, met gave bijpassende stempels, maar gelukkig zijn beiden ook meegegaan naar de nieuwe jaarcatalogus!


Ik legde telkens wat van de reststukken cardstock op de snijdplaat van mij Stampin'Cut& Embossmachine, daarop kwamen al die leuke bloemenstansjes, en zo haalde ik dus in een keer een heleboel bloemetjes uit deze restjes.

Doordat er heeeelllll veel vormen en maten stansen in de set zitten heb je heerlijk snel resultaat!


Zo ging ik net zo lang door tot ik mijn restjes helemaal had opgestanst! 
Het was - eerlijk waar!-  in 15 a 20 minuutjes gepiept!


Dit zijn er zo maar even een paar: Allemaal verschillende kleurtjes, vormpjes en stikseltjes. 
Leuk zijn ze he!
Zo had ik dus in no time alle restanten opgeruimd, en mijn tafel was weer helemaal netjes!


Zo heb ik altijd een bijpassend bloemetjes bij de hand dat bij de kaart past.  Wat een goede bestemming voor mijn restjes! 

De groene restjes cardstock heb ik trouwens nog apart gehouden, want daar ga ik heel binnenkort een hele voorraad blaadjes uit stansen, met dezelfde dies, dus met dezelfde leuke vormpjes en stikseltjes.



Alle bloemetjes deed ik in een gezellig schaaltje!

Ze zijn zo schattig! Alleen het kijken er naar maakt me al blij! Echt een "blij bakje"!💓 
Een bakje vol vrolijkheid. Daar ga ik vast heel veel plezier van hebben! 

Op mijn stempelproject van vandaag _waar uiteindelijk het verhaal mee begon- heb ik er alvast zes gebruikt... Je ziet het later vandaag wel op mijn blog voorbij komen!

Houd je ook zo van vrolijke versierdingetjes op je stempelprojecten EN ben jij ook zo'n papierfanaat die niet graag restjes weggooit? Deze stansset "Pierced Blooms Dies" is een ECHTE aanrader. Je bent vast net zo verliefd als ik, als je ze eenmaal een keer gebruikt hebt!

Geniet nog lekker van je zondag!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 7 juni om 19.00 uur
Maandag 14 juni om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!