vrijdag 23 juli 2021

Snel Beter Worden..... Split-Panel-kaart met Blossoms in Bloom

 Oei, oei, de laatste weken zijn er best wat in mijn omgeving ziek, of geblesseerd geraakt, door nare gebeurtenissen, een botsing of een struikelpartij.... een ongeluk zit soms in een klein hoekje...

Ik kon dus wel even wat beterschapskaarten gebruiken!! Dus hup aan de slag!

Een beetje fleurigheid kun je wel gebruiken als je even uit de running bent, dus ik wist wat me te doen stond!

Het werden dus vrolijke bloemen, en lekker stevige, sprekende kleuren!

De stempelset Blossoms in Bloom is dan een set die ik zeker voor dit doel graag gebruik. Het heeft een heel grote watercolorachtige bloemenstempel, en losse stempels met bloemen, blaadjes en elementjes voor in de hartjes van de bloemen, om snel een vrolijk boeket te kunnen maken!

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik dit als een van mijn favoriete stempelsets beschouw!

Na het stempelen ging ik nog wat inkten met Polished Pink inkt en een Blending Brush!

Daarna sneed ik dit in vier panelen die ik matte op mooi Night Of Navy Cardstock. Dat maakt het geheel nog sprekender!

De hoofdkleuren van de kaart zijn Polished Pink en Night of Navy, en als accentkleur gebruikte ik Bermuda Bay.

Dit vond ik een gave kleurcombinatie, en was meteen ook een Challenge nummer 301 bij Global Design Project!

De stempelset zit ook vol met geweldige, bruikbare teksten in een prachtig lettertype! Deze stempelde ik op een strookje Basic White en matte ik ook weer op een stukje Night of Navy Cardstock.

Als decoratie voegde ik een stuk Open Weave Ribbon toe, wat ik simpelweg om de kaart heen sloeg. Met een stukje wit Bakerstwine uit het Bakers Twine Essetials Pack strikte ik de uiteinden aan elkaar. Een leuke en net even andere manier van lint op een kaart verwerken.


De tekst liet ik ook in de achtergrond terugkomen.

Als laatste voegde ik nog wat Opal Rounds toe.


Het kaartje ging vandaag meteen op de post! Hopelijk bezorgt het de ontvanger even een kleine glimlach!

Wat heb ik gebruikt:
Sempels: Blossoms In Bloom
Papier: Cardstock: Basic White, Niht of Navy, Thick Basic White
Inkt: Night of Navy, Polished Pink, Bermuda Bay\
Embellishments: Open Weave Ribbon Polished Pink, Bakers Twine Essentials Pack, Opal Rounds
Tools: Blending Brushes, Stampin'Trimmer.

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 26  juli om 19.00 uur
Maandag 2 augustus  om 19.00 uur




De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode AYM6NKV4
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Matte Black Dots twv 8,50!


TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Tot en met 2 augustus, 15 procent korting op geselecteerde soorten DSP
Klik HIER voor alle info!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!