woensdag 21 juli 2021

De schattige charme van Turtle Friends! - Met Kijkkast Live Video!

Op 17 juni was er weer een gezellige Kijkkast Live, op de Kijkkast Facebookpagina. In het gezelschap van de kijkers maakte ik weer een aantal kaarten met een stempelset in de hoofdrol. In deze blogpost laat ik graag aan jullie zien wat we die middag maakten en natuurlijk voeg ik de video er bij!

 

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. Ook zie je diverse combinaties en ideeen met de set. 
En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!

 Ook deze keer maakte ik projecten in verschillende stijlen. Gewoon omdat het zo leuk is om de veelzijdigheid van stempels te laten zien!

Ik ging dus lekker combineren met allerlei kleuren en producten. En deze keer was het uitgangspunt een wel heel vrolijke gezellige set!


De stempelset Turtle Friends is zo ontzettend lief, grappig en leuk! Je kunt verschillende schildpadjes maken, en aanvullen met accesoires, die ook in de set zitten!! Wat de set ontzettend gebruiks-vriendelijk maakt is de bijpassende  Turtle Pons! Zo leuk om hirmee allerlei verschillende schildpadjes te maken!

Ze, de stempels en de pons en de overige materialen,  zijn te vinden in de jaarcatalogus, en je kunt stempels en pons los bestellen, maar koop je ze als productpakket heb je 10 procent bundelkorting!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:



Als eerste maakte ik een lief babykaartje! Hier laat ik alvast wat combinaties zien en ook manieren om de accessoires in de set toe te passen!


In de video vertel ik ook hoe je deze kaart met kleine aanpassingen ook voor bijvoorbeeld een trouwdag geschikt kunt maken!

Vervolgens maakte ik er een waar schildpaddenfeestje van met deze Slimline kaart!



Een vrolijke kaart met veel kleurtjes en wat leuke techniekjes. En kijk eens hoe leuk deze tekst is? Ik houd van dit soort woordspelingen! Zo gaat de jarige zich gegarandeerd heel geliefd voelen! 

Na al die vrolijke kleuren, koos ik voor de meer natuurlijke kleuren. Dat geeft de schildpadjes meteen een andere look! Hier ging ik ook weer lekker mixen met materialen!!




Door alle blaadjes en natuurlijke kleuren krijg je een wat stoerder kaartje, wat bijvoorbeeld ook superleuk is om naar een man te sturen. En ook hier weer zo'n superleuke tekst!

Als allerlaatste kaart besloot ik voor felle kleurtjes te kiezen in combinatie metsprekend zwart en wit. Ook hier pas ik weer diverse kleine effectjes toe. 



Zo maakte ik van de schildpad een heus feestbeest ;o)

Op verschillende manieren kun je de schildpad gestalte geven, inkleuren etc.Superleuk om te doen!

En zoals je gezien hebt bepaalt de "setting"waarin je de schildpadjes vervolgens plaatst ook heel veel!

De stempelset Turtle Friends met de bijpassende Turtlepons zijn dus echt heel veelzijdig. Het is ontzettend leuk, maar ook heel makkelijk, om te combineren met allerlei mooie kleuren, papiertjes en stempels, en zo maak je er de allerleukste kaartjes mee voor eigenlijk iedereen, voor elke leeftijd en voor allerlei gelegenheden!

Het bleek dat veel van de kijkers verrast waren over de veelzijdigheid van de set! Dat had ik zelf ook, ik had nog zo veel meer combinaties kunnen verzinnen!

Maar naast practisch, makkelijk en veelzijdig is de set ook vooral ontzettend schattig! Ik vond het weer heel lastig om te stoppen want er bleven maar ideeen komen! Deze set is verslavend leuk ;o)

Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is dat ik dit ook aanstaande vrijdag weer ga doen, wederom om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je kunt op dit moment ook nog meestemmen welke set je dan graag wilt zien! Kies je ook mee? Klik dan HIER! en geef daar aan wat jouw voorkeur heeft!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Turtle Friends
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Pear Pizzazz, Balmy Blue, Poppy Parade, Cinnamoon Cider, Mossy Meadow, Old Olive, Soft Sea Foam, Basic Black, Granny APple Green, Magenta Madness, Pumpkin Pie, Gorgeous Grape, Bermuda Bay
             DSP: You're a Peach DSP, Pattern party DSP (Hostessproduct), Beauty Of the Earth DSP
Inkt:Memento Black, Pear Pizzazz, Balmy Blue, Poppy Parade, Granny Apple Green, Pool Party,, Pale Papaya, Cinnamon Cider, Early Espresso, Magena Madness, Pumpkin Pie, Gorgeous Grape, Bermuda Bay
Pons:Turtle pons
Dies: Layering Circles Dies, Basic Borders Dies, Forever Flourishing Dies, Scalloped Contours Dies
Stampin'Blends: Crumb Cake, Granny Apple Green, Poppy Parade, Bermuda Bay, Pale Papaya, Pumpkin Pie, Bermuda Bay
Embellishments: Linen Thread
Tools: Stampin'Chalk Marker, Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 26  juli om 19.00 uur
Maandag 2 augustus  om 19.00 uur




De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode AYM6NKV4
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Matte Black Dots twv 8,50!


TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Tot en met 2 augustus, 15 procent korting op geselecteerde soorten DSP
Klik HIER voor alle info!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

1 opmerking :

  1. Wat een super gave kaarten 😍😍 ECHT heel leuk gemaakt πŸ‘πŸΌ

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!