dinsdag 11 mei 2021

Zin in een feestje? Online Open Huis bij de Kijkkast!

Sinds 4 mei is de nieuwe catalogus ingegaan!

Wat een ontzettend gaaf en geweldig boek, vol met prachtige producten!


Reden genoeg voor een feestje, en reden om julllie allemaal uitgebreid kennis te laten maken met deze fantastische nieuwe catalogus en al het moois dat daar in staat!!

In april heb ik al een pre-order gedaan, maar begin mei kon ik ook andere dingen van mijn wenslijstje bestellen, dus het juiste moment is aangebroken. Op veler verzoek houd ik dit keer weer een gezellig OPEN HUIS! En... Ook jij bent daar bij van harte welkom!


Net als de vorige drie keren, zal dit Open Huis ook deze keer in digitale vorm plaatsvinden! Dus waar je ook woont, je kunt altijd "aanschuiven"! En.....dit Open huis duurt van 24  tm 30 mei, dus je hebt meerdere dagen vol gezelligheid, nieuws, tips en inspiratie!



Wat gaan we doen!?

*Het Online Open Huis vindt plaats van 24 t/m 30 mei 2021, in een speciale, besloten facebookgroep. 

*Open Huis bezoekers ontvangen een feestelijk Open Huis-pakket

*In deze week zul je -verspreid over de dagen- door diverse Live sessies/video's kennis maken met diverse nieuwe stempels, suites, en gereedschappen plus een aantal heel vernieuwende producten!

*Tijdens de Kijkkast Lives ga ik LIVE aan de slag met nieuwe materialen en kun je dus echt "over mijn schouder"meekijken, je vragen stellen, op elkaar reageren, gezellig meekletsen en meedenken. Gezellig en interactief dus!

* Je ziet diverse voorbeelden in uiteenlopende stijlen die gemaakt zijn met de nieuwe materialen!

*Ik maak je wegwijs in de nieuwe jaarcatalogus!

*Je gaat zelf thuis aan de slag met de Make & Takes, met de materialenpakketjes die ik in je pakket meestuur. 

*In je pakket tref je een aantal supergave kortingsbonnen aan, voor nog meer leuks!!

*Mocht je niet de hele week vrij kunnen maken: De video's/Lives kun je terugkijken op een moment dat het jou uitkomt!



Door de enthousiaste reacties en ontzettend positieve ervaringen die er de vorige keer op dit event kwamen, zijn na mijn aankondiging tijdens mijn laatste Kijkkast Live al diverse aanmeldingen voor dit Open Huis binnen gekomen! 

Kom jij ook naar het Kijkkast Open Huis!?  Je bent van harte welkom!

 Je kunt je vanaf NU aanmelden door mij een >>EMAIL<< te sturen! 

Voor de onkosten van het Open Huis pakket en alle bijbehorende materialen vraag ik een kleine tegemoetkoming in de materiaalkosten van slechts 10,00 euro per persoon, exclusief verzenden. (Door de huidige omstandigheden zijn mijn middelen helaas niet toereikend om deze kosten geheel zelf te dragen, de werkelijke kosten zijn uiteraard veel hoger!)

Wat zit er in het pakket?

  • Een nieuwe jaarcatalogus (mits je deze nog niet van mij ontvangen hebt)
  • Een set zelfklevende, superhandige TABS die je in je catalogus kunt plakken, om zo nog handiger de verschillende "afdelingen" in je catalogus terug te vinden
  • Een aanvullende minicatalogus met daarin een overzicht van alle Nederlandse sets, met duidelijke foto's!
  • Samples van de Nieuwe In Colors 2021-2023
  • Twee Make & Take pakketjes
  • Kleurenkaart
  • Drie exclusieve kortingsvouchers
  • ..........? 😉

    Daarbij krijg je dus een week lang exclusieve stempelsessies, propvol informatie, gezelligheid, inspiratie en meer, via de besloten Open Huis Facebookgroep.

Je kunt je aanmelden tot en met 20 mei, maar uiteraard stuur ik je Open Huis pakket zo snel mogelijk toe na je aanmelding en het voldoen van de betaling. Ik begin met verzenden/uitdelen van de kits vanaf 20 mei. Ophalen ( in overleg) kan natuurlijk ook! 

Kort voor de start van het Event nodig ik je uit voor de speciale Facebook Groep! En dan gaat het verder allemaal vanzelf ;o)

*Deelname aan het Kijkkast Online Open Huis is helaas niet bedoeld voor collega demo's, teamleden zijn uiteraard van harte welkom. 

Het is voor mij niet toegestaan catalogi naar Belgie te versturen*

Ik zou het geweldig vinden je bij ons Open Huis te zien!


Graag tot dan!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 17 mei om 19.00 uur
Maandag 24 mei om 19.00 uur

Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Pastel Pearls twv 8,75!

Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!



KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
Mei-actie: Tot en met 31 mei EXTRA inhoud in je Startpakket!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!