woensdag 5 mei 2021

Als je niet kunt kiezen...... DSP en Lint Shares/Deelpakketten!

Er is zo veel moois te vinden in de nieuwe jaarcatalogus, dat het best lastig is een keuze te maken....

Voor wie niet kan of wil kiezen, organiseert de Kijkkast dit jaar ook weer een aantal SHARES, oftewel DEELPAKKETTEN met producten uit de nieuwe jaarcatalogus!

Door producten te delen met anderen, ontvang je een grote varieteit aan producten en hoef je niet meteen van alles hele verpakkingen te bestellen. Zo heb je meteen heel veel keus! En dat voor een heel betaalbare prijs!


 Deze keer kun je kiezen tussen twee geweldige Designpapierpakketten, en een prachtig compleet  Lintpakket! Zo kun je meteen aan de slag met heel veel verschillende materialen!

Alle informatie over de inhoud van de pakketten, de prijzen en de bestelwijze kun je vinden op 

En om alle informatie even compleet te maken: Gisteren schreef ik ook al over de In-Color pakketten en spaarabonnementen. Deze informatie vind je >HIER<

Heb je vragen of kan ik je op een andere manier helpen? Je mag mij altijd een MAIL sturen! Ik help je graag!


Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 10 mei om 19.00 uur
Maandag 17 mei om 19.00 uur
Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-April-actie: Gebruik de actuele hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Pastel Pearls twv 8,75!

Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
Mei-actie: Tot en met 31 mei EXTRA inhoud in je Startpakket!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!